O důvodech nepřát Midlandu štěstí

Aneb kdo dělá více pro lepší formuli 1.

Internetem tento týden kolovala překvapivě ostrá slova na adresu nového týmu Midland z úst technického šéfa Renaultu Pata Symondse. Zdrojem je článek v magazínu F1 Racing, ve kterém Symonds mj. říká:“Nevidím tam nic, co by se vyznačovalo zanícením, touhou. Nevidím tedy důvod, proč bych jim měl říkat Tak hodně štěstí, hoši. Jako tým pro lepší formuli 1nedělají nic.“Midland se zrodil odkoupením Jordanu, se kterým nejen podle Pata Symondse ale i mnohých dalších odešlo právě zmiňované zapálení a touha. Loni jezdil Midland ještě pod značkou Jordan a nějakou dobu se dokonce spekulovalo, že majiteli stáje Alexu Shnaiderovi došly peníze. Tým se také nevyznačoval příliš efektivní prací v oblasti public relations, a tak jeho obraz před veřejností byl neurčitý.Otázkou ovšem zůstává, zda tato neurčitá a vcelku tichá identita, možná soustředící se na vývoj vozu pro letošní rok spíše než PR, je důvodem pro slova Pata Symondse, technického šéfa týmu, který formuli 1 zlepšuje tak, že s ní skončí hned jakmile se mu to bude hodit. A tak spíš než nepřátele by si měl Pat Symonds hledat přátele.Midland odkoupil Jordan a nikde se nezavázal, že by měl jít v jeho stopách. Není k tomu ani racionální důvod. Management Midlandu se nevyznačuje mediálními typy jako Flavio Briatore nebo Ron Dennis. Ale z početné komunity fanoušků Midlandu lze usuzovat, že určitá vášeň i částečně anonymnímu týmu nechybí.

Tomáš Richtr

25.2.2006 11:25

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist