Ferrari pomohl druhý safety car a Kimiho chyba

Po Grand Prix Kanady - Ferrari

Michael Schumacher (2.): „Dnešek byl o tom získat co nejmenší  ztrátu. Druhé místo je maximem, čeho jsme mohli dosáhnout. Náš závod ovlivnila špatná startovní pozice a nepovedený start, kvůli kterému jsem na dlouhou dobu uvízl za Jarnem Trullim. Safety car a Kimiho chyba mi pomohly k posunu vpřed.Byl to obtížný závod, vůz bylo velmi těžké řídit, stačilo jen nepatrné vyjetí z ideální stopy a hrozil nám výlet mimo trať. Asfalt byl hodně špinavý a rozbitý. Před polovinou závodu jsem se dostal do kontaktu se zdí při výjezdu na cílovou rovinku, naštěstí vůz to přečkal úplně v pořádku. Nesmíme a nebudeme se vzdávat, už příští týden nás čeká Indianapolis, kde budou rozhodovat pneumatiky.“Felipe Massa (5.):  „Z mého i z Michaelova výsledku mám radost. Získali jsme důležité body. Zvolili jsme odlišnou strategii, v boxech jsem byl pouze jednou. I s plnou nádrží se vůz a pneumatiky chovaly dobře, byl jsem schopen jet poměrně rychle. Jen po safety caru se přilnavost zhoršila, oproti včerejšku to bylo ovšem výrazně lepší.“Jean Todt: „Z Kanady odjíždíme se stejným výsledkem jako z Británie před dvěma týdny. Čekali jsme, že závod bude obtížný a těsný. Na dvanáct bodů, které jsme získali, se můžeme podívat ze dvou úhlů: negativní je, že se zvětšila naše ztráta na Renault, pozitivní je, že jsme se z horších startovních pozic a horšího začátku závodu dokázali posunout vpřed.Kanadská GP nám uzavírá první polovinu sezony. V obou pohárech držíme druhé místo, ovšem s velkou ztrátou, obzvlášť vezmeme-li v potaz vyrovnanost a výkonnost našich hlavních rivalů. To ovšem neznamená, že házíme ručník do ringu. Ani my, ani naši přátelé z Bridgestonu nic takového v plánu nemáme.“Ross Brawn: „Celkově jsme tento týden na své hlavní soupeře jednoduše nestačili. Musíme vynaložit extra úsilí a dál se pokoušet snížit jejich náskok. Druhý safety car nám pomohl, Michael se posunul o místo vpřed a získal minimální bodovou ztrátu.Je škoda, že Michael zůstal tak dlouho za Trullim. Je to nepříjemné, náš jezdec mohl jet mnohem rychleji, jak ukázal, když před ním později byla volná trať. Pneumatiky Bridgestone byly podle očekávání dobré. Budeme se držet rčení nikdy se nevzdávej!“

Michal Mikoláš

26.6.2006 9:25

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist