Bridgestone přiveze do Monaka super měkké pneumatiky

Tuhý boj se očekává už v kvalifikaci.

„Povolená výměna pneumatik během závodu spolu s jejich úspěšným vývojem je předpokladem pro použití měkkých směsí,“ tvrdí technický ředitel výrobce pneumatik Bridgestone Hisao Suganuma.Nové směsi jsou měkčí než ty, které jsme použili v roce 2004.Předjíždění je v Monaku skoro nemožné. Podle Suganumy týmy pravděpodobně nezvolí strategie s vyšším množstvím paliva. Budou se snažit dostat své vozy hodně dopředu a dále dodává: „Očekávám, že většina týmů zvolí strategii dvou zastávek v boxech, ačkoliv kvůli kratší délce závodu je možná i jedna zastávka.““Závodní strategie budou velmi těsně svázány s těmi kvalifikačními. Úspěch v kvalifikaci je základem úspěchu pro závod samotný, protože v Monaku je velmi těžké předjíždět.“Nick Shorrock, Suganumův protějšek, naznačil, že Michelin možná zkusí trochu jiný přístup.“Monako vyžaduje měkké směsi a výkon v kvalifikaci je velmi důležitý, ale neměli bychom zanedbat konzistenci během závodu. Výkon na konci životnosti každé sady pneumatik může být rozhodující výhodou. Pneumatiky, které nabídneme, budou schopné bojovat o první pozici na startovním roštu a zároveň si budou schopné udržet výkon během prvních několika kol.“

Petr Kříž

22.5.2006 3:25

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist