Zákazníci VW: vraťte nám čerpadlo a trysku!
Volkswagen
Klientela skupiny Volkswagen se bouří proti novým turbodieselům.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Volkswagen
Klientela skupiny Volkswagen se bouří proti novým turbodieselům.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Porsche/VW koncern to myslí s tými Dieselami vážne, Carrera D a ešte aj pokročilé motory TDI PD v Yeti RS !!!
🙂
P.S. ale v porovnávacom teste v anglickom Autocar naozaj vyhral Superb nad Flying Spur
Tak to Porsche s dieslem bych sezral, ale Yeti RS uz je trosku silna kava 😀
Ale krasne se to cte 🙂
Dobrý pokus 🙂
Loni jste mě panáčci nachytali, dneska Vám už na to neskočím. :-)))
Nicméně, já bych tomu skoro věřil, dyť "TDI je nejlepčí" je vlastně diagnóza :-). Ale nemyslím to nějak zle.
Taky taky, loni jsem se ještě lehce chytl, ale letos zůstávám chladným 🙂
Dr. Franz-Josef Einaprilscherz hehehe 🙂
Už aby tu byly ty PD kity. Bez nich to je přece o ničem.. A hlavně vocpoda 😀
geniální 😀
Hodně dobře!!! 😀
Zdarec. Jako bežný uživatel auta rozhodně netoužím abych musel při jízdě poslouchat "mocný zvuk" motoru. Co se týče "zátahu od cpoda", tak musím konstatovat že je to velmi praktické v zimě… Jel jsem služebním passatem: zařadíte – 1500 ot./min. – šnek od 1800 ot/min. zátah jako pasato:-). Zajímavý a efektní "turboefekt" vám připadne bomba dokud nestojíte na křižovatce a musíte popojíždět, potom vražda! MERCEDES-BENZ E 320 CDI – plynulý a předvídatelný zátah a méně hluku v kabině. SUMASUMÁRUM – na sedneteli poprvé za čerpadlo-tryska máte chuť po 1km ten motor rozkopat, protože nevíte zda se rozjedete nebo jestli to do toho předsebou nenaperete. common-rail je při prvním řízení předvídatelný a rozhodně nemusíte uskostlivě sledovat otáčkoměr kdy přijde "kopanec". Čerpadlo-tryska pro tuning a spotovně založené proč ne! – Je to mazec! Pro zbytek, kteří dají přednost kultivovanosti a komfortu common-rail. Toť můj názor, předem upozorňuji, že ho nikomu nevnucuji!
Pokud se podívám na charakteristiku motoru PD 125kw, pak vidím, že tam žádný kopanec není. Motor má naprosto lineární zátah od 1500 až do 4200 ot/min. O tom by se mnoha commonrailům mohlo jenom zdát. Většina z nich končí v rozhraní 3600-3800 otáček a jsou použitelné od 1800 otáček. Tedy žádná sláva. A pokud nemají vyvažovací hřídele, tak jsou to rachoťáky zcela shodné s PD systémem.
chlapče, ty jsi úplně mimo
Kněžičkách