zakaznici-vw-vratte-nam-cerpadlo-a-trysku.jpg

Zákazníci VW: vraťte nám čerpadlo a trysku!

Volkswagen

Klientela skupiny Volkswagen se bouří proti novým turbodieselům.

Diskuze

13 komentářů

    Juraj

    Porsche/VW koncern to myslí s tými Dieselami vážne, Carrera D a ešte aj pokročilé motory TDI PD v Yeti RS !!!

    🙂

    P.S. ale v porovnávacom teste v anglickom Autocar naozaj vyhral Superb nad Flying Spur

    sFrenkie

    Tak to Porsche s dieslem bych sezral, ale Yeti RS uz je trosku silna kava 😀

    Ale krasne se to cte 🙂

    SkyDriver

    Dobrý pokus 🙂

    Honza

    Loni jste mě panáčci nachytali, dneska Vám už na to neskočím. :-)))

    Nicméně, já bych tomu skoro věřil, dyť "TDI je nejlepčí" je vlastně diagnóza :-). Ale nemyslím to nějak zle.

    Backgramond

    Taky taky, loni jsem se ještě lehce chytl, ale letos zůstávám chladným 🙂

    feri86

    Dr. Franz-Josef Einaprilscherz hehehe 🙂

    Kostkáč

    Už aby tu byly ty PD kity. Bez nich to je přece o ničem.. A hlavně vocpoda 😀

    rookie

    geniální 😀

    Negr

    Hodně dobře!!! 😀

    Jarek

    Zdarec. Jako bežný uživatel auta rozhodně netoužím abych musel při jízdě poslouchat "mocný zvuk" motoru. Co se týče "zátahu od cpoda", tak musím konstatovat že je to velmi praktické v zimě… Jel jsem služebním passatem: zařadíte – 1500 ot./min. – šnek od 1800 ot/min. zátah jako pasato:-). Zajímavý a efektní "turboefekt" vám připadne bomba dokud nestojíte na křižovatce a musíte popojíždět, potom vražda! MERCEDES-BENZ E 320 CDI – plynulý a předvídatelný zátah a méně hluku v kabině. SUMASUMÁRUM – na sedneteli poprvé za čerpadlo-tryska máte chuť po 1km ten motor rozkopat, protože nevíte zda se rozjedete nebo jestli to do toho předsebou nenaperete. common-rail je při prvním řízení předvídatelný a rozhodně nemusíte uskostlivě sledovat otáčkoměr kdy přijde "kopanec". Čerpadlo-tryska pro tuning a spotovně založené proč ne! – Je to mazec! Pro zbytek, kteří dají přednost kultivovanosti a komfortu common-rail. Toť můj názor, předem upozorňuji, že ho nikomu nevnucuji!

    Josef K.

    Pokud se podívám na charakteristiku motoru PD 125kw, pak vidím, že tam žádný kopanec není. Motor má naprosto lineární zátah od 1500 až do 4200 ot/min. O tom by se mnoha commonrailům mohlo jenom zdát. Většina z nich končí v rozhraní 3600-3800 otáček a jsou použitelné od 1800 otáček. Tedy žádná sláva. A pokud nemají vyvažovací hřídele, tak jsou to rachoťáky zcela shodné s PD systémem.

    pes

    chlapče, ty jsi úplně mimo

    Pavel

    Kněžičkách

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist