Zákazníci Rolls-Royce: Nechceme diesel ani SUV!
Rolls Royce
Aspoň některá skupina zákazníků má rozum a odmítá mainstreamový odpad v podobě frikulínských SUV a chrochtajících smradlavých dieselů.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Rolls Royce
Aspoň některá skupina zákazníků má rozum a odmítá mainstreamový odpad v podobě frikulínských SUV a chrochtajících smradlavých dieselů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To se mohli zeptat i mě. Diesel v autě nad 2 miliony nemá co dělat. Vyšší hmotnost, větší hlučnost, charakterově horší zvuk atd. SUV se k rolsu vůbec nehodí a větina lidí s dobrým vkusem by to vnímala jako nepatřičnost nebo parodii. Osobně jsem rád, že i Lexus má omezenou nabídku chrochtáků, protože není nic trapnějšího než vidět hezké BMW 5 v zimě během startování. Ten zvuk celou image luxusního auta dokonale shodil. Raději Octavii s 1,8TSI než báwo s primitivním motorem ze Zetoru. Je to jako jít do drahé restaurace a objednávat si jen sodovku, protože na nic lepšího nemám nebo nechci utrácet.
za me 3x palec nahoru pro RR
Z krátkodobé perspektivy nejspíš ztrátové rozhodnutí, ale z dlouhodobého hlediska nepochybuju, že se vyplatí zachovat si svou důstojnost a exkluzivitu.
Sa divim, ak maju RR prerabat na plyn ako doteraz, tak mohli dat radsej nejaky silny ale usporny diesel.
Co to sakra meleš ty vořechu?
Niekto nepozna ironiu, co?
RR zduraznil, ze diesel = nizsi emisie??? To snat nemyslia vazne. Euro6 normu maju problem splnit niektore benzinove agregaty, nieto olejove kachle. Ano, modernymi spalovacimi metodami sa zmensila velkost castic, nie vsak ich kvantita. Pri spalovani nafty VZDY vznikne popol, to je dane charakterom nafty. Keby sa emisne kontroly vykonavali dokladne, 75% dieslovych vozidiel by dostalo zakaz prevadzky…
Nagelovaný chlapeček s pubertálním vyjadřováním je v první řadě autor článku. Možná i s nějakou tou tělesnou \“ozdobou\“. Ale jako ukázka fanatismu a tolerance dobrý.
Já si myslím, že schválně do toho dotazníku \“jako naznačili\“ že by diesel mohl být lepší…aby to nebyl dotazník stylem: \“je to debilita, ale musíme se z důvodů emisí a obecné eko-poblblosti zeptat – nechcete diesel?\“ – z toho by byl jejich názor jasně vidět. O to víc je milejší, když i s jejich fikanou otázkou neuspěli a zákazníci chtějí benzín a žádné SUV. Život je otázkou priorit. Ve článku nezaznělo, že diesel je špatný…ale hodí se do jiné kategorie a pro jiné účely.
malinko mimo téma: docela mě překvapilo, kolik mají průměrně audiny A8 najeto…ze statistik ADACU (nahodile se mi to dostalo do ruky) vyšlo, že ty audiny najednou kolem 100 000km/ročně. To jsem si opravdu myslel, že se jedná spíš o vozítka, co honosně sedí před nějakým palácem a pak popojedou 20km do honosné restaurace na večeři. Opak je pravdou, jsou to asi pořádní dříči.
Kdy už si někteří tupci uvědomí, že RR není mainstream a jeho zákazníci prostě vědí co chtějí? Nejsem a priori proti dieselům, ale je to volba z musu, ne z toho, že by někdo diesel vyloženě chtěl, tak nedělejte z nouze ctnost a zapněte mozek. Že vy BYSTE si koupil Phantom 5.0d, nikoho nezajímá