Zajímají vás ceny ojetin? Až na výjimky rostly.
BMW
Podíváme-li se na tabulky a statistiky za loňský rok, tak jedno je jasné, ceny aut z druhé ruky rostly. S výjimkou jediné značky.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
BMW
Podíváme-li se na tabulky a statistiky za loňský rok, tak jedno je jasné, ceny aut z druhé ruky rostly. S výjimkou jediné značky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ojetiny rád sleduju, ať u AAA i jinde. Pozoruji velký nárůst ojetin Škody, Octavie i Fabie. Octavie s většími proběhy kolem 180.000km, je jich plno s diesely Pumpe – Düse. A teď tomu věřte, zda s nimi bylo zacházeno s citem a nečekají brzy značné incestice… U Fabií zase dominují tříválce HTP, nebo tříválce TDI, což jen akusticky je hrůza. Tak se nelze divit. V dostupných verzích je Škoda, díky VW, na tom s motory bledě. O motorech TSI radši nemluvit. Jak je možné poslat do provozu tak mizerně odzkoušený motor, se závadami, dnes, v takové konkurenci??
Přesně,takový Fiat,Opel a hlavně japonci by si nedovolili do provozu poslat nevyzkoušené a nevychytané.U škodovky to bylo přeci stejné i s motory HTP z počátku,kdy též byly poruchové a vychytávají to dodnes,takže TSI ještě nějaký ten rok potrvá než budou spolehlivé,nebo možná ne, protože teď přišli zas novýmy motory TSI.
Ehm, do jaké tabulky …. ?! Žádnou nevidíme.