Z povinné výbavy zmizí rezerva
Zajímavosti o autech
Nová auta už nebudou muset mít rezervu – stačí sada na opravu či telefon na asistenční službu.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Zajímavosti o autech
Nová auta už nebudou muset mít rezervu – stačí sada na opravu či telefon na asistenční službu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Naprosto nechápu trend poslední doby, který vedl ke změně právního předpisu. Za posledních 6 let jsme doma 5krát prorazili kolo (na 2 autech) a vždy to byla díra, kterou by prošel prst. Ani jednou jsme nepíchli. A k čemu by nám byla v podobných situacích lepící sada??? Už "galuska" je relativní zlo, protože si nedokážu představit píchnout daleko od domova v zahraničí, a jet domů na galusce maximální rychlostí 80/100 km/h (ještě třeba po sněhu). Není nad plnohodnotnou rezervu. Bohužel jí dnes najdeme už jen u pravých off-roadů (nečti SUV) a v osobácích, pokud se nemýlím, jen u vozů Subaru (vyjma Imprezy).
Taky si myslím že jezdit bez rezervy je blbost. Je to špatný trend. Když někdo vjede ma české silnice a v nich jsou díry jak v ementále tak nemusí prorazit jenom pneumatiku ale i poškodit disk. Proto vozím náhradní pneu stále bez ohledu na zákony. Ale na druhou stranu je jasné že třeba ve Ferrari nebo v Porsche rezerva není ale to jsou auta vzácná.
Sám v autě rezervu vozím a bez ní bych nevyjel, ale důvody proč ji v autě nemít chápu.
– nižší hmotnost
– čím dál větší rozměry kol a s tím spojená prostorová náročnost rezervy (viz dojezdová kola)
– mobil má dnes každý
– spousta lidí výměnu kola nezvládne a stejně zavolá asistenční službu
– a nakonec je to hlavně cena – výrobci aut zalobovali dobře 😉
Když britští novináři jeli testovat RR Phantom do pouště, měli sebou ještě X5 s náhradními koly. Rolls samozřejmně nemá rezervu 😉
Nikdo Vám nezakazuje si rezervu vzít. Bez rezervy nikoho neohrožujete, jen riskujete svoje potenciální problémy. Proto není důvod, aby byla povinná. Kdo má auto na LPG, tak tohle docela uvítá, rezerva v kufru docela překáží.
Tesat do kamene!
no vidis.. ja za poslednich 5 let ani jednou.. najeto asi 100tis.
Panecku hned bude auto bez rezervy vazit o 15 kg min. Tomu rikam uspora jako blazen,chudaci prodejci paliva asi prijdou na buben. Je videt ze ne jen ve FIA vladnou tupci. Rezervu mam a rozhodne nehodlam na tom nic menit.
Měl jsem defekt před třemi lety v zimně, na Slovensku, sám a navíc v noci, teplota -10st, metelice nikde nikdo. Byl to vyloženě boj o život. Rezervu jsem měl. Nicméně, kdybych měl opravárenskou sadu bylo by to možná jednodušší – žádné heverování, žádná manipulace s koly, žádné přahrabování v kufru… ale nevím, jestli je lepící tekutina v opravárenské sadě funkční i v -10 nebo -20st. To bych rád věděl.
mám takovou jednu zkušenost.Píchlé kolo,pouze sada pro opravu pneumatik.Vstříknout pěnu a zapnout kompresůrek.A jejda.Auto je asi moc těžké.Kompresůrek nemůže gumu nafouknout.30 min a guma není ani z 50% nafouknutá.Bez rezervy ani kilometr.