WRX bude samostatný model Subaru
Subaru
Ostré verze se odliší od běžných modelů natolik, že se stanou samostatnou řadou v nabídce Subaru. Přežijí díky tomu těžké časy?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Subaru
Ostré verze se odliší od běžných modelů natolik, že se stanou samostatnou řadou v nabídce Subaru. Přežijí díky tomu těžké časy?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ruku ze šlajtrpáky na srdce – smysl postrádá stavět (a kupovat si) husťácký relíspecijál na brázdění po předpisy a dopravou zahlcených silnicích. Na co člověk potřebuje 270koní u lehkého auta? Aby se co nejrychleji zařadil do kolony táhnoucí se za kombajnem? Nebo aby pak mohl co nejdramatičtěji brzdit při vjezdu do dědiny?
Impreza nikdy nebola len o výkone. Ľudia si ju kupovali aj kvôli menu. A myslím že vďaka oddeleniu divízie STi od zvyšku Imprezy prinesie pokles predaja Impréz. Mnohí si kúpili Imprezu 2.0R lebo to bola pre nich malá STička a mohli povedať mám Imprezu. Teraz sa Impreza stane Octaviou a STička bežným superautom bez mena, histórie a ducha…