Vyzkoušeli jsme: Lexus GS430

22 fotografiíLexus GS

Poprvé v historii jde designově svým vlastním směrem a hned je mu líp. V mnohém překonává zavedenou konkurenci z Evropy i Anglie, ale pod mistrně provedeným obalem narazíte na pár překvapivých chybiček.

Diskuze

12 komentářů

    pavel

    impozantni auto jen co je pravda. super barva laku

    fulminatrix

    Co trepete somariny. CO sa tyka testov nemeckych casopisov , netreba im moc verit……. pozriet si cele vysledky toho testu. Nemci vo svojich testoch dost casto uprednostnuju svoje vyrobky a casto aj nepravom zhadzuju zahranicnu konkurenciu. TO je jedna vec preco tomu neverim. Druha je ze Lexus, punktickarska Japonska znacka by v aute za 2 miliony nespravila tak zasadnu chybu. A tretou vecou je, ze casopis Autocar, ci jeho cesky ekvivalent CArauto brzdy tohot modelu vyslovene pochvalil……. A teda so vsetkou uctou, to je periodikum ktoreho nazoru prikladam rozhodne vacsiu vahu nez Vasmu. Inak je to fajn clanok, stranku mate super a je fakt perfektne ze davate tie videa, ale s tymi brzdami to bude blbost

    pavel

    pro fulminatrix – pan fundovany, ktery v tom aute sedel, promluvil… mozna Britove maji jinak citlivou nohu:) co rikate, ze by to treba bylo konkretnim autem?

    Mikeš

    Taky bych řek, že jestli je to pravda, tak to asi bylo autem. Jinak mi to připomíná toho člověka, co psal nedávno do AutoCaru dopis, aby nepomlouvali novou Octávku RS, že v tom sice ještě nejel, ale určitě je to super auto, protože je to Škodovka… 😉

    fulminatrix

    tak to by som zas neporovnaval… Ja totiz nehajim cele auto, (v ktorom som sice nejazdil, ale sedel) ale nemyslim si ze by bolo mozne aby tie brzdy boli skutocne take zle… A navyse je trosku rozdiel Skoda a Lexus… A co sa toho Anglicka tyka je mozne ze to bolo skutocne len konkretnym kusom auta, a taktiez je mozne ze Anglicka variant toho auta sa nelisi len pravostrannym riadenim, ale aj odlisnym nastavenim niektorych casti vozu – napriklad brzd…… Pretoze pokial su tie brzdy skutocne take zle ( co aj ked nerad pripustam, mozne predsa len je) , moze to byt nastavenim brzdovych systemov, lebo ze by boli tak vylozne zle mechanicke komponenty tych brzd, je uz skutocne totalna volovina……

    Marek Nastoupil, autoweb.cz

    Pár poznámek k výše uvedeným příspěvkům:

    1) Názoru Autocaru/Carauta si také vážím, spoluzakládal jsem českou redakci a působil v ní první rok její existence.

    2) Testovací auto mělo najeto 17 tisíc kilometrů, ale druhý den jsme ho museli odvézt do servisu na výměnu předních vnějších brzdových destiček, které byly na konci životnosti. To je i na novinářské auto poněkud předčasné. Při běžném používání vydrží destičky několikrát déle, takže není důvod nevěřit německému testu. Po několika stech rychlých kilometrech byla kola Lexusu pokrytá souvislou vrstvou brzdového prachu. Destičky byly tou dobou už samozřejmě zajeté. Například mercedesy také silně práší, ale ne takhle.

    3) Je samozřejmě možné, i když ne úplně pravděpodobné, že v případě necitlivosti i přecitlivělosti brzdového pedálu jde o ojedinělou chybu konkrétního auta. Musíme však vycházet právě z toho, jak se chová testovací auto, které nám dává automobilka k dispozici. Zjištěné dojmy (a žádné jiné) následně napíšeme do testu.

    fulminatrix

    OK … Tym ze si vysoko cenim clanky v Caraute nepodcenujem Vasu pracu. O tom ze ste boli jeho spoluzakladatelom som nevedel a patri Vam moje uznanie a podakovanie za to ze ste k nam priniesli tak vyborny casopis.

    Co sa tyka tych brzd, moja nedovera v nazor ze ide o tak slabe brzdy prameni z toho ze vlastnime uz druhu Toyotu (momentalne novy Avensis) predtym to bola 6 rokov roko Corolla a s brzdami nebol jediny krat problem. Lexus je odnoz Toyoty a kvalitativne este na vyssom stupni. Co sa tyka prieskumov spolahlivosti a spokojnosti patria tymto 2 znackam popredne miesta v rebrickoch. … z tohoto dovodu som spochybnoval vierohodnost Vasho vyhlasenia ( a taktiez nemeckeho casopisu) . Stava sa vsak ze aj majster tesar sa utne a je teda mozne ze sa tak stalo prave v tomto pripade.

    Este sa vratim k tomu clanku v Caraute. V porovnavacom teste GS430 / S Type/ A6 hodnotili brzdovy pedal ako velmi citlivy a voci brzdnemu ucinku nemali ziadne vyhrady.

    V cisle 19/05 v samostatnom teste GS300 oznacili brzdy ako vyborne, perfektne davkovatelne a nevadli ani po 5 ostrych kolach na okruhu.

    To su teda informacie z ktorych som vychadzal ja pri pisani svojich prispevkov. Je ale pravda ze som v tom aute este nesiel, takze vlastny nazor prezentovat nemozem. Kazdopadne som nechcel nikoho urazit a snad som sa odstocne preukazal ze svoj nazor som neodvovodnoval len na zaklade sympatii k danej znacke, ale ze bol aj niecim podlozeny.

    Johny

    Autorovy článku chcem len povedať ,že s GS 430 mám najazdených asi 21000 km a žiadne problémy s brzdamy som nepostrehol a nakoľko zn. LEXUS poznám a jazdil som na všetkých modeloch od IS až po SC , musím sa priznať ,že brzdy a všetky bespečnostné sistémy sú perfektné.

    fulminatrix

    Skutocne si jazdil so vsetkymi Lexusmi co su u nas v ponuke? Aky mas na Lexusy nazor Ty v porovnani s nemeckou konkurenciou? JA uvazujem o jazdnenej IS. Inac buduci tyzden bude v jednom anglicko-ceskom casopise, a asi nemusim hovorit v ktorom, test novesho IS provi BMW 3…. SA uz nemozem dockat:) Ale zaujimal by ma Tvoj nazor na SC 430

    the L guy

    Jazdim IS uz nejaky ten rok/dva a pomaly nabeh vyhrievania sedaciek mozem potvrdit. Predpokladam ale ze bude za tym nejake logicke vysvetlenie. Brzdy absolutne tip top a to som uz mal nejake to auto.

    Tomáš Burda

    Dobrý den,mám problém se spuštěním videa,když dám spustit tak místo videa Lexusu se objeví video na Twingo GT,díky za odpověd.

    Chinadus

    http://product-of-china.cf/

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist