Vyhrajte Porsche na víkend!
Porsche
Neděláme si legraci – opravdu můžete vyhrát Porsche 911 Carrera a k tomu ještě hromadu nealkoholického piva Radegast Birell!
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Porsche
Neděláme si legraci – opravdu můžete vyhrát Porsche 911 Carrera a k tomu ještě hromadu nealkoholického piva Radegast Birell!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Porsche chci, Birell si strčte za klobouk.
Pro všechny soutěžící unikátní interaktivní online časopis iMotor.
Zprávy, jejichž předmět nebude splňovat všechny tři podmínky:
3) adresa odesílatele se nachází v databázi odběratelů iMOTOR nebudou do soutěže vůbec zařazeny!
to si robite srandu ?:D
takze pre vsetkych sutaziacich je iMotor , ale na to aby som mohol sutazit musim odoberat iMotor 😀
proto tyhle souteze musi clovek ignorovat …kazdymu dojde,ze nic neni zadarmo a v pripade techto soutezi to plati dvojnasob
Vzhledem k tomu, že je iMotor zdarma nechápu předchozí příspěvěk. Nikdo přece nezakazuje založení emailové schránky jen na zasílání magazínu. Takže vstupní investice (nepočítaje pár minut na založení mailu) je rovna nule. Navíc je iMotor i díky z británie převzatým testům docela čtivá záležitost 😉
Registrace na odběr časopisu iMOTOR je zcela zdarma. Proto vás přihlášení do soutěže a potažmo výhra Porsche 911 na celý víkend nestojí ani haléř. 🙂
…
Tak presně tuto první cenu bych vyhrát nechtěl. Při představě, kdy v pondělí ráno vezu 911 zpátky a přesedám do svého obyčejného auta, kdy se po sešlápnutí plynového pedálu nic neděje…probrečel bych celej zbytek života (teda aspon tu jeho část, než našetřím na 350z :))
Všem těmto akcím se opravdu důsledně vyhýbam, protože nejsem masochista – každopádně vyherci to budu přát (ten požitek, ne to následné trápení :))
PS: iMotor není žadný terno, ale ten jeden mail měsíčně není natolik obtěžující. Vždycky si ho projedu, aspoň kvuli těm videim
no jako neda mi to a uz sem konecne neco napisu, i motor neni ve hre ale v podminkach.. to je takove lakadlo, jakoze vyhra jak v rieder digest. Chapu, ze chcete mit co nejvetsi odber (penize z reklam), ale nedalo by se to udelat trosku jinak, kulantneji? vypada to pak jako vnucovani a to nedela prilis dobry dojem. Autoweb povazuji za dobre stranky, ale v posledni dobe se tu deji veci.. zkuste s tim neco provest, at se vratite na svou puvodni uroven
reader digest.. se stal preklep
— tento příspěvek byl smazán, protože obsahoval příliš mnoho vulgárních a urážlivých výrazů na to, abychom ho mohli tolerovat —
redakce autoweb.cz
To je mentalita českého národa… Místo co byste byli vděční, že vůbec takovéto akce vznikají, tak jen hledáte mouchy a házíte špínu. Jen tak dál Autoweb.
Dobrý den pane Karlíku, když už jste narazil na hledání much a házení špíny, tak se prosím vás zamyslete nad reklamou, kterou slýchám z rádia – "200 v městě" a hvízdání pneumatik. Přesný opak akce "Nemyslíš – zaplatíš". Dá se to pochopit také ve smyslu "V Porsche od nás klidně zabij sebe nebo jiné kolegy řidiče". Přimlouval bych se za reklamu méně agresivní a hlavně rozumnou.
S pozdravem
Ivo Obernauer