vyhrajte-porsche-na-vikend.jpg

Vyhrajte Porsche na víkend!

Porsche

Neděláme si legraci – opravdu můžete vyhrát Porsche 911 Carrera a k tomu ještě hromadu nealkoholického piva Radegast Birell!

Diskuze

12 komentářů

    stunty

    Porsche chci, Birell si strčte za klobouk.

    kubo

    Pro všechny soutěžící unikátní interaktivní online časopis iMotor.

    Zprávy, jejichž předmět nebude splňovat všechny tři podmínky:

    3) adresa odesílatele se nachází v databázi odběratelů iMOTOR nebudou do soutěže vůbec zařazeny!

    to si robite srandu ?:D

    takze pre vsetkych sutaziacich je iMotor , ale na to aby som mohol sutazit musim odoberat iMotor 😀

    turbo

    proto tyhle souteze musi clovek ignorovat …kazdymu dojde,ze nic neni zadarmo a v pripade techto soutezi to plati dvojnasob

    Marek Býma

    Vzhledem k tomu, že je iMotor zdarma nechápu předchozí příspěvěk. Nikdo přece nezakazuje založení emailové schránky jen na zasílání magazínu. Takže vstupní investice (nepočítaje pár minut na založení mailu) je rovna nule. Navíc je iMotor i díky z británie převzatým testům docela čtivá záležitost 😉

    Dalibor Žák, autoweb

    Registrace na odběr časopisu iMOTOR je zcela zdarma. Proto vás přihlášení do soutěže a potažmo výhra Porsche 911 na celý víkend nestojí ani haléř. 🙂

    V

    Sedrik

    Tak presně tuto první cenu bych vyhrát nechtěl. Při představě, kdy v pondělí ráno vezu 911 zpátky a přesedám do svého obyčejného auta, kdy se po sešlápnutí plynového pedálu nic neděje…probrečel bych celej zbytek života (teda aspon tu jeho část, než našetřím na 350z :))

    Všem těmto akcím se opravdu důsledně vyhýbam, protože nejsem masochista – každopádně vyherci to budu přát (ten požitek, ne to následné trápení :))

    PS: iMotor není žadný terno, ale ten jeden mail měsíčně není natolik obtěžující. Vždycky si ho projedu, aspoň kvuli těm videim

    Moah

    no jako neda mi to a uz sem konecne neco napisu, i motor neni ve hre ale v podminkach.. to je takove lakadlo, jakoze vyhra jak v rieder digest. Chapu, ze chcete mit co nejvetsi odber (penize z reklam), ale nedalo by se to udelat trosku jinak, kulantneji? vypada to pak jako vnucovani a to nedela prilis dobry dojem. Autoweb povazuji za dobre stranky, ale v posledni dobe se tu deji veci.. zkuste s tim neco provest, at se vratite na svou puvodni uroven

    Moah

    reader digest.. se stal preklep

    Karel Kouřim

    — tento příspěvek byl smazán, protože obsahoval příliš mnoho vulgárních a urážlivých výrazů na to, abychom ho mohli tolerovat —
    redakce autoweb.cz

    Honza Karlík

    To je mentalita českého národa… Místo co byste byli vděční, že vůbec takovéto akce vznikají, tak jen hledáte mouchy a házíte špínu. Jen tak dál Autoweb.

    Ivo Obernauer

    Dobrý den pane Karlíku, když už jste narazil na hledání much a házení špíny, tak se prosím vás zamyslete nad reklamou, kterou slýchám z rádia – "200 v městě" a hvízdání pneumatik. Přesný opak akce "Nemyslíš – zaplatíš". Dá se to pochopit také ve smyslu "V Porsche od nás klidně zabij sebe nebo jiné kolegy řidiče". Přimlouval bych se za reklamu méně agresivní a hlavně rozumnou.

    S pozdravem

    Ivo Obernauer

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist