VW plánuje Touareg s pohonem jedné nápravy
Volkswagen
Velké SUV tak sníží hmotnost i cenu a zároveň spotřebu a emise.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Volkswagen
Velké SUV tak sníží hmotnost i cenu a zároveň spotřebu a emise.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
V jiných magazínech píší že to měl být pohon pouze zadních kol, nikoli předních.
Tak kde je pravda?
Ještě než se dozvíme, jak to je, rád bych vyzdvyhnul že se jedná o VW, takže by se dalo očekávat, že přední.
tipujem zadnych – pozdlzne ulozenie motora a prevodovky
pride o 2 diff, pri awd -> 2wd
Mě tahle konfigurace dává smysl. Vcelku asi jedno zda to bude pohon přední či zadní, ale u tak velikého auta které stejně většina lidí nepoužívá do terénu bude snížení spotřeby znatelné.