Volvo XC70 D5 Volvo Ocean Race
11 fotografiíTesty automobilů
Nejlepší Volvo na každý den, do libovolného počasí a do jakéhokoli terénu se nejmenuje XC90.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
11 fotografiíTesty automobilů
Nejlepší Volvo na každý den, do libovolného počasí a do jakéhokoli terénu se nejmenuje XC90.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No, nezvykle vysoké hodnocení… Ale budiž. 🙂
Po přečtení testu Volva jsem trochu rozpačitý. Autor testu je z vozu evidentně nadšený, což mi nevadí,ale je nadšený i z horší ergonomie řízení,zvuku motoru, omlouvá i jiné nedostatky nadhledem i rozšafností, proč ne.
Potom jsem si přečetl starší testy A6 a BMW 5. Tam sice autor mnoho závad nenašel, ale přesto nechválil. Žádný nadhled, žádná rozšafnost.
Shodou okolností jsem najel mnoho kilometrů se všemi třemi jmenovanými vozy. Musím na rovinu přiznat, že jsou to velice vyrovnaní konkurenti, předkládám svůj pohled na věc. Zřejmě při rozhodování co koupit budou rozhodovat osobní priority každého. BMW má bezesporu vynikající a výkonný motor a na suchu nemá chybu. Audi má velice příjemný motor s bezvadným průběhem točivého momentu a na mokru a sněhu přebírá štafetu od BMW. Vnitřní prostor obou vozů je srovnatelný, bez závad. Volvo je ve všem třetí. Motor má handicap 6-tého válce a zvukem a kultivovaností mě rozhodně nenadchlo. Jízdní vlastnosti nejsou špatné, ale ne na úrovni konkurentů. A to ještě neporovnáváme éčko od Daimlerů.
Znovu opakuji že 70-ka není špatná, ale z testu vyplývá, že se konkurentům vyrovná. Dle mého (subjektivního) názoru tomu tak není.
Poznámka: BMW5 3.0d jsem řídil cca 35 000 km, Audi A6 3.0 TDi jsem řídil asi 150 000 km, Volvo 70 D5 AWD asi 20 000 km. Hodně po evropských dálnicích ale také okresky po ČR a SR.
Na Volvu XC70 se mi líbí zejména to, že si nehraje na sportovní auto, to však o Audi ani BMW říct nemůžete. Samozřejmě nepopírám, že jízdní vlastnosti a kvalita pohonné jednotky trochu zaostávají za Němci – ale to si ostatně můžete v testu přečíst.
Mě samotného překvapilo, že se mi tohle konkrétní Volvo líbilo. Ocitnout se s ním v alpských serpentinách, asi bych trpěl a modlil se k Bohu, aby mi seslal pětkový bavorák.
Volvo XC70 je hlavně skvělá alternativa k okázalým a neohrabaným SUV.
O.K. SUV čka považuji jen za módní záležitost. SUV čka jsou zbytečně vysoká, těžká a neohrabaná. Díky tomu mají horší jízdní vlastnosti, vyšší spotřebu a také menší bezpečnost, ačkoliv vypadají jako tanky…
Přesto nevím, proč Volvo 70 ka je dobrou aletrnativou k SUV a A6, nebo BMW5 ne. Dále nevím proč si A6 nebo BMW 5 "hrají" na sportovní auta.
Podle mého názoru jsou to cestovní limusíny s výkonými motory a výbornými jízdními vlastnostmi. Nic víc. Pokud by někdo chtěl sportovní vozy od těchto výrobců, jistě sáhne mezi vozy s označením RS nebo M.
A znovu říkám ještě je tu Daimler. Že by bylo volvo až čtvrté? A to nemluvím o Lexusech. To by Volvo už nebylo ani v play-off.
no jo opět jsou zde milovnici Audi a BMW. Nevím co se Vám tady na těch značkách líbí. BMW je pořád o tom jendom a samém žádný nový design neudělal už dost dlouho, sice má BMW dobré motory ale to je asi tak vše. Audi je automobilka, která si hraje na luxus a bůh ví na co ještě ale že s tím pořád něco je to nikoho už nezajímá. Volvo je nejenom bezpečné ale hezké. Jak exteriér tak interiér. zádné zbytečné veci a tlacítka navíc – proste prakrické. coz kdyz si sedni do Audi tak prostrojova deska je naprosto neprehledna. Jen je skoda ze testujete D5. Benzínové motory jsou vékonejsí a ohleduplné k životnímu prostředí. A to že mají benzinové motory mirne vyšší CO2 tak to není porád tak hrozné jako to že naftové motory pri spalovaní vyprodukují smrtelné látky pro cloveka a zivotní prostredí. Takže Souhlasím s tímto článkem a to že je Volvo moc vydařené.
Dobrý den,
Ta navigace se dá ovládat i jinak než dálkovým ovladačem – na spodní straně volantu pod pravou rukou je joystick 🙂 Ale taky mi pár dnů trvalo, než jsem na to přišel.