Volvo si uřízlo další ostudu, tentokrát „samo“ přejelo dva lidi
autovideo
Při demonstraci automatického parkování se Volvu XC60 podařilo skolit dva přihlížející a uříznout tak automobilce další ostudu.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
autovideo
Při demonstraci automatického parkování se Volvu XC60 podařilo skolit dva přihlížející a uříznout tak automobilce další ostudu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
no vzhledem k tomu, že dneska zapomíná kde kdo na mnohem markantnější věci, jako např. zapnout světla za šera nebo dokonce tmy ve městě, tak to není dobrá vizitka systému, který by měl fungovat „chytře“ a deaktivovat se teprve na pokyn posádky. To jako je pokaždé nutné myslet na to, že se ten systém má aktivovat?? Snad vtip?
Systém mohl být předtím manuálně vypnut a pak jej zapomněli zapnout.
zaměřte se na ruku…tedy rukav košile jednoho ze sražených lidí…. kdyť to je jenom hadr… Ale nechci se hadat… sam nevím…
Ten systém se dá vypnout/deaktivovat jen výraznějším přidáním plynu. Což se tady asi nestalo. Volvo v oficiální zprávě tvrdí, že tento konkrétní vůz tím systémem vybaven nebyl. Pak ale nevím, co zkoušeli… 🙂
Tohle video se postupně objevilo na všech českých webech a fakt nemůžu pochopit, když už to někdo potřebuje vydat jako několikátý v pořadí, proč se neobtěžuje si třeba alespoň přečíst články na jiných webech. Viz toto:
„Volvo XC60 sice má ve standardu systém City Safety coby samočinné brzdění před překážkou, ale standardem pro všechny verze není systém detekce chodců a cyklistů. Platí to i pro český trh, kde se za tuto věc připlácí zhruba 55 tisíc korun. Auto na videu vypadá, že tento systém opravdu nemá Více na: http://www.autorevue.cz/volvo-prejelo-pri-predvadeci-akci-dva-muze-ale-ci-je-to-vina#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink“
sorry, ale to pak člověk přijde na autoweb.cz a má pocit, že to píšou cvičený vopice