volkswagen-vypina-valce-setri-palivo.jpg

Volkswagen vypíná válce – šetří palivo

Volkswagen

Motor 1.4 TSI ušetří skoro litr benzínu na 100 km díky vůbec prvnímu vypínání válců na čtyřválcovém motoru.

Diskuze

2 komentáře

    Myslim, ze u AMG s jejich novym osmivalcem pouzili lepsi reseni vypinani valcu. Pri posouvani sedel po vacce muze obcas dojit jen k castecnemu sednuti na ventil a hrany sedla se muzou casem ohoblovat. Nevim, je to jen muj laicky nazor.

    Viki

    Nejsem si jistý, které ventily jsou vyřazeny z činnosti ? Sací nebo výfukové ? Musí být ovládané obě vačky, jinak by systém postrádal smyslu, vzniklo by něco na způsob motorové brzdy. Systém přestavování se mi též moc nelíbí, je to ovládáno tlakovým olejem který značně mění své vlastnosti – musí být zřejmě použit olej o vysokém teplotním rozsahu, a podstatně zkráceny intervaly výměn – čerpám z praxe hydraulických zdvihátek. Je ten otázkou času kdy se přestavovací element začně potkávat s vačkou až jí celou zničí, a auto už bude mít odstavené válce natrvalo.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist