Volkswagen vypíná válce – šetří palivo
Volkswagen
Motor 1.4 TSI ušetří skoro litr benzínu na 100 km díky vůbec prvnímu vypínání válců na čtyřválcovém motoru.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Volkswagen
Motor 1.4 TSI ušetří skoro litr benzínu na 100 km díky vůbec prvnímu vypínání válců na čtyřválcovém motoru.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Myslim, ze u AMG s jejich novym osmivalcem pouzili lepsi reseni vypinani valcu. Pri posouvani sedel po vacce muze obcas dojit jen k castecnemu sednuti na ventil a hrany sedla se muzou casem ohoblovat. Nevim, je to jen muj laicky nazor.
Nejsem si jistý, které ventily jsou vyřazeny z činnosti ? Sací nebo výfukové ? Musí být ovládané obě vačky, jinak by systém postrádal smyslu, vzniklo by něco na způsob motorové brzdy. Systém přestavování se mi též moc nelíbí, je to ovládáno tlakovým olejem který značně mění své vlastnosti – musí být zřejmě použit olej o vysokém teplotním rozsahu, a podstatně zkráceny intervaly výměn – čerpám z praxe hydraulických zdvihátek. Je ten otázkou času kdy se přestavovací element začně potkávat s vačkou až jí celou zničí, a auto už bude mít odstavené válce natrvalo.