Volkswagen Touran 1.4 TSI

16 fotografiíTesty automobilů

Nenápadné, pro někoho možná až nudné auto. Ale pod kapotou skrývá nejpokročilejší techniku.

Diskuze

9 komentářů

    Sestys

    Nepouziva se ve strojirenstvi pro hridel muzskeho rodu?

    M5

    co zivotnost tohto motora? nie je na 1390cm objemu motora to auto nejake tazke??

    Přéma

    Co se hmotnosti týče, asi to bude překlep, že hmotnost se pohybuje od nějakých 1470 do 1670 kilo, protože to by auto uvezlo sotva dva stokilové lidi.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Překlep to není, jedná se o údaje přímo od automobilky. Maximální přípustná hmotnost Touranu 1.4 TSI je 2200 kg, takže i v nejvybavenější verzi s plnou nádrží a řidičem (75 kg) vám ještě zbývá půl tuny užitečné hmotnosti…

    Dup

    Ve strojirenstvi i vsude jinde se pro hridel pouziva muzskeho nebo zenskeho rodu, jak je komu libo.

    Jinak, myslim, pekny moturek:)

    sestys

    Kdysi me za "ni" skoro vyhodili od zkousky 😀

    jaro

    akože, strašne rád by som bole keby my autor tohto článku odpovedal prečo zrovnáva Tuuran s Golfom(v poslednej časti článku???)???

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Já Touran s Golfem rozhodně nesrovnávám, jsou to auta určená k rozdílným účelům. V závěru článku se pouze zmiňuji o tom, že se stejný motor ve dvou verzích montuje i do Golfa. To je vše.

    dex

    Poprvé turbo a kompresor zkombinovala Lancia v modelu Integrale pro závody v rallye.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist