Volkswagen Tiguan 2.0 TSI

24 fotografiíTesty automobilů

Přijít do kategorie, kde už všichni ostatní mají svého hráče, není jednoduché. Aby si vás vůbec všimli, musíte mít po kapsách pěkných pár trumfů a nebo být ve všem aspoň o kousek lepší. Je Tiguan aspoň něco z toho?

Diskuze

28 komentářů

    imfree

    Zas vam nejede video

    Dalibor Žák, autoweb

    Na nápravě se pracuje, mějte prosím chvíli trpělivost.

    Díky

    Petr

    Tradicni, jsem Vas ctenar – ale tohle je opravdu hloupa tradice.

    Martin

    Taky nejde, mě tedy nejde žádné video, ani na nízkou kvalitu, divné…

    traktorista

    Pekna, pekne udelana. Uz aby dosla

    Adam

    Ale už se to zlepšuje. Ženský hlas od minula zmizel, příště zbyde už snad jen p. Koubek.

    palo

    koubek pri hlase tohto chlapa znie uplne submisivne az bojazlivo. obecne mam pocit ze ako zacali s novym formatom (nemyslim len tento viahlasovy, ale uz aj ine strihy a pod) tak koubek uplne stratil taku istotu pohodu a intonaciu z hlasu. na mna to posobi akokeby videa nerobil s radostou ako predtym ale skor z nevolou s donutenim

    Lamak

    Docela mě překvapila spotřeba testovaného vozu, ekologové by asi zaplakaly a divím se, že se tak diametrálně liší od udávané. Podle toho co bylo řečeno ve videu je to tak 50%. Není možná nějaká vada řídící jednotky, popřípadě jinde?

    Josef K.

    Správně, vada v řídící jednotce individua za volantem.

    Lamak

    No s ohledem na to, ze u ostatnich testovanych vozu se redaktorum podarilo udavane spotreby +- dosahnout, tak mi to opravdu pripada ponekud divne. To ze ma auto vyssi spotrebu, kdyz mu nekdo takovym zpusobem slape po krku se nedivim, ale tolik? Zvlastni je, ze u fiesty se problem s motorem hned omlouva a resi u zastoupeni fordu. Zajimalo by me, jestli se stejne redaktori informuji a staraji i u ostatnich automobilek. Chapu, ze na autowebu maji fordy opravdu radi a dokonce chapu i proc, i kdyz fanda znacky nejsem ani trochu. Nekdy ale premyslim, jestli je redakce dostatecne nezaujata.

    igicz

    Tak to snad ví každý, že mondeo, focus a prostě FORD je pro autoweb etalon dokonalosti…Tím nechcu tato povedená auta zatracovat. Absolutně objektivní recenze auta nejde udělat, ale tohle nadržování je okaté až hrůza a vadí mi…

    Rasto

    …super postreh, som rad ze som tu neni sam!

    PP_

    To je strasne, ze vo vsetkych testoch nevyhrava VW, ze? 😉

    Rasto

    …netrapos!

    Charger

    Aha…a co je teda podle tebe v dané třídě lepší než Mondeo a Focus? Mimochodem minulý test byl na autowebu test Mondea které dostalo jen dvě hvězdičky, pokud si dobře pamatuji…taky zaujatost?

    Rasto

    …vobec nic neni lepsie 😀 vsak aj preto je tych modei a focusov na cestach tak strasne vela, vsakze :)) nie ani tak u nas kde vladne anti VW propaganda ale myslim v rakusku a nemecku…

    pes

    v reálu všechna auta chlastaj o mnoho víc. Z vlastní zkušenosti radši koukám na údaj spotřeby "město", ta tak nějak odpovídá reálnému stavu. Jasně, při konstantní jízdě po dálnici stovkou pojedete "za pět litrů" i s třicetiválcem…

    Vít Petrásek

    Asi sem rýpal,ale kdy už konečně přestanete s tím experimentovíním,vyhodíte i ten druhý mužský hlas a necháte mluvit p.Koubka,který tomu aspoň rozumí.Jinak vám moc fandím,že nesplýváte s jinými servery o autech a máte svůj vlastní styl,jen u těch videií to teď skřípe.

    Luděk

    No, tak ještě ten jeden hlas pryč a bude to naprosto v pořádku. Teď dotaz na pana Koubka – nevíte tak odhadem, kdy přijde na řadu testík naftové Imprezy? Nemůžů se dočkat. Děkuji za odpoveď.

    Ondřej

    prosím lidi, nenadávejte pořád na to videu, už bylo v jedné dizkuse u staršího videa tohodle "formátu" řečeno, že se díly předtáčejí a že ještě jeden nebo dva musíme přežít a pak si budeme užívat Honzu (doufám, že to neurazí) tak bude svým stylem pojedí krizitovat ty čtyř-kolé "miláčky". Já bych docela uvítal test takové Insignie, nebo nějakou pěknou reportáž z Ženevy…

    Marek

    Každopádně je pozitivní, že jste z videjí vypustili tamtu slečnu… ale pořád to není ono. Jsem velmi důrazně pro nechat pana Koubka zase dělat recenze, které mají styl a odliší se od těch všech strojených, nudných autosalonů a atomotostylů atd, které nemají ani za nehet originality!

    Yuri

    Ono to tak i bude. V jedné starší diskuzi Honza slíbil že se vrátí ke starému stylu, ale už mají pár testů předtočených v tomhle, takže zatnout zuby a vydržet, brzo bude líp :-).

    Duri17

    Súhlasím, staršie testy boli oveľa lepšie, striedajúce sa hlasy veľmi rušia.

    Duri17

    Nema nahodu Tiguan Haldex 4 generacie? Ten urcite nevie poslat 90% tociveho momentu na zadnu napravu, maximalne tak 50. V clanku sa dokonca pise o medzinapravovom diferencialy, to je uz uplne mimo.

    Michal

    aj mne sa zdá , že Tiguan ma Haldex 4. generácie. A mám pocit , že je tak dokonalý , že sa redaktor bál povedať , že je dokonalý lebo doteraz každý na Haldex nadaval(hlavne staršie generácie). Fakt som nepochopil o aký teda pohon ide? Ak sa mýlim tak ma opravte….

    Michal

    No tak nieže som si to myslel ale vo viacerých testoch sa hovorí v Tiguane o pohene 4*4 prostredníctvom spojky HALDEX 4. GENERACIE. Tu je clanok z inej stranky: http://magazin.auto.cz/testy/vw-tiguan-1-4-tsi-chalupar-zajasa.html , Takže ako to je?? Myslím si, že teraz autoweb…vedome neinformoval o Haldexe….Lebo je dobrý a doteraz ho viac menej zhadzovali a zatracovali… Iny članok: ,,Na dálnici se standardní systém pohonu všech kol se spojkou Haldex prakticky neprojevuje. Automobilka slibuje, že i při běžné jízdě se na zadní kola dostává asi 10 % točivého momentu motoru, ale pomoc zadních kol je znát vlastně až na kluzkém povrchu. Spínání spojky má být ještě rychlejší než dosud díky kombinaci elektronického řízení pohonu a elektrického spínání lamel ve spojce (dosud elektrohydraulicky).,, Je tam proste dokonalý haldex 🙂

    Rid

    Tiguan má standartně EDS tak není pravda, že když jsou křížem dvě kola ve vzduchu auto se nehne . Osobně vyzkoušeno.Co je EDS ?

    Elektronická uzávěrka diferenciálu umožňuje komfortní rozjíždění na různých druzích povrchu vozovky. Pokud se některé kolo protáčí, elektronická uzávěrka diferenciálu jej cíleně přibrzdí a zajistí tak přenos hnací síly na kolo, které lépe zabírá.

    Srovnání Tiguan, Kuga, Qashqai, Koleos http://www.youtube.com/watch?v=gFa6wKmPR8U

    Také se mi nezdá spotřeba udávaná autorem a odporuje jiným testům . Každopádně mám pocit po schlédnutí zde dosti testů, že nejsou objektivní a nestranné.

    že

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist