Volkswagen Polo má titul Auto roku
Volkswagen
Malý Volkswagen dokázal přesvědčit porotu a odnáší si prestižní ocenění. Škoda Yeti má bramborovou medaili.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Volkswagen
Malý Volkswagen dokázal přesvědčit porotu a odnáší si prestižní ocenění. Škoda Yeti má bramborovou medaili.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
moj nazor ze si nezasluzi ocenenie auto roka pretoze ziadna technicka novinka tam nie je. A cely koncern omiela dookola to iste nic nove pod slnkom!
Prota sa zabudla: 1.pozriet na cenu so 4-mi valcami,
2. odviezť sa mimo mesta na 1,2 HTP
3. pozrieť spotrebu mimo mesta na 1,2
4. Zabudla k cene pripočítať 1200eur na nove servo ktore treba vymeniť do 2rokou, a 300eur každý rok za GO nápravy, každých 40000km meniť ložiská kolies 300eur a po 80000km 1800 Eur za preskočene rozvody motora
5. zabudla ze to neni sutaž historických vozidiel s faceliftom
Viem čo hovorím v autopožičovni mám 50 ks Fábii a VW Polo.
Viem zaslepený fanušikovia VW group budú hovoriť o 1,2 TSI ale zabudli že cena je nastavena tak že 1 TSI bude pripadať na 300 HTP. Za cenu TSI su už iné autá. Ináč Design a hmotnosť – klobúk dolu.
Ako ojazdene TSI o 2 roky bude dobré ale zase to bude chcieť nové turbo a do roka vám ho ukradnú na ND.
Já bych dal na první místo Mergl nebo Yetiho, protože to jsou aspoň pořádná auta.
Rozhodně tam ale vidím raději Polo než třeba Toyotu iQ
Nejlepší je číst tady ty plky od lidí,kteří to auto většinou viděli jen v showroou nebo na silnici.Jedno z aut co máme je Polo 1,2 HTP,jel jsem s ním i mimo město a až na spotřebu mu nemužu vyčíst ani ,,ň,.Perfektní podvozek,povedenej design,zpracování interiéru v pohodě,bezva řazení,nepřeposilovaný volant – co víc chtít za auto ve výbavě do 250 000 Kč s DPH.Nejsem nejakým fandou VW,ale je to dobrá kára,takže ty zdejší žvásty si to auto nezaslouží.
Podľa mňa Polo toho až toľko neprinieslo. Akurat zlepsili kvality podvozka a materialov v interiery. Podla mna mala vyhrat toyota IQ za riesenie vnutorneho priestoru.
Stejně je to vše dopředu zaplacené, kdo získá nejvíc porotců tak vyhrál. Je to o …ovně;-)
Největší korumpátoři od fiatu, fordu a dalších holt letos nevysolili dost peněz, aby jim novináři ty jejich šroty posunuli na první flek. Holt je krize i v úplatcích. Jinak jsme je tam měli zas.
tak mě nějvíc dostává ta Toyota IQ? To vůbec nehodnotí pořizovací cenu v kontextu? A i kdyby ne, tak to je natolik kvalitní a převratná záležitost? Hmmm
ta porota musela mít úplný zatmění před očima když dala Yeti až na 4. místo a to je ještě před ní IQ a Astra. Tak to je vrchol. Doufám že příští rok bude Auto roku ŠKODA SUPERB COMBI.