Volkswagen Phaeton – facelift
9 fotografiíVolkswagen
A my už na tohle auto vlastně úplně zapomněli...
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
9 fotografiíVolkswagen
A my už na tohle auto vlastně úplně zapomněli...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Docela jste mě překvapili, že se ještě vyrábí….
mě taky 🙂
ked som to uvidel, trochu som sa zhrozil, ten predok je naozaj nejaky divny 🙂 z bocneho profilu mi pripomina minulu generaciu A8
VW se stejně jako Lexus cpe do segmentu kde kralují BMW a Mercedes (grrr, no dobře, plus ještě Audi). Ale jestli tam nechají ten odporný volant, tak si Phaetona moc lidí nekoupí…
akorát Lexus se tam moc cpát nemusí, ten tam celkem s přehledem patří 😉 jinak já už tky na tohle auto dávno zapomněl a když sem ho nedávno zase viděl, tak sem netušil co mi to jen připomíná =D ale vzpomněl sem si =) ale nějak to moc u VW nechápu, když první generace si na sebe nevydělala a nebyla moc konkurenceschopná, tak proč dělat nástupce, když už se na původní generaci v podstatě postupně a tiše zapomnělo? a jen tak mezi námi, dostat z motoru W12 "jen" 450 kobyl, to už dneska vážně neni moc si myslim…
Pokud vím, tak tohle je jenom větší facelift původního Phaetonu.
A navíc nevím, proč se cpe výrobce lidových vozítek do luxusní třídy- s novou A8 stejně soupeřit nemůže…
Podle mě jeho prodej sráží hlavně ta značka, pokud vím tak Phaeton sdílí spoustu dílů s Bentley (spíš tedy naopak) a jako limuzína funguje určitě na 110%. Na začátku jeho prodejů bych řekl že byl lepší než tehdejší konkurence u A8 nebo BMW 7, ale v tomhle segmentu se zřejmě prodává značka a osobní sympatie.
Phaeton je dvojca minulej A8…
Za Phaetonem se vždycky otočím a hlavně se dobře podívám kdo šoféruje, protože to je fakt raritka. Problém je v tom jak tohle auto svojí kvalitou přesahuje image značky, a tím je vymalováno.
Jinak zezadu vypadá opravdu skvěle, ale ten předek…škoda slov. Taky ta "hranatá" věc mezi zadními sedačkami nevypadá nejmoderněji, ale svoji práci určitě udělá.