Volkswagen Golf MK1 definitivně končí
17 fotografiíVolkswagen
Po dlouhých 35 letech odchází první generace Volkswagenu Golf na zasloužený odpočinek.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
17 fotografiíVolkswagen
Po dlouhých 35 letech odchází první generace Volkswagenu Golf na zasloužený odpočinek.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
no hafo haluz. Já vůbec nevěděl že by továrna na něco takového ještě stála. Klobou dolů Golfu 🙂 Taková koncernová splácanina za evropského pohledu, ale ty čísla jsou fantastický.
Naozaj ma prekvapilo, ze v tejto zlatanine vsetkeho mozneho z koncernovych skladov som nasiel kompletnu palubku z Fabie Mk.I 🙂
Ako to bolo s bezpecnosotu tohoto Golfa, kolko by dostal asi hviezdiciek?
V JAR to je jedno. U nás v Európe asi žiadnu…
..260 tis. korún?! Kde to mám podpísať? Na dochádzanie do roboty nič lepšieho nepoznám. Starý poctivý golf s novými materiálmi. 900 kg a 100 koní? Výkon viac než dostačujúci. A na tých 12 km tam a naspäť, poprípade po meste ma netrápi ani bezpečnosť.
A co teprv kdyby dělali GTI mk1 za nějakejch 350 tis