Volkswagen CC 2.0 TDI DSG

17 fotografiíTesty automobilů

Už se mu nesmí říkat Passat, ale stejně si ho tak všichni pamatují. Teď nám ale nejde o slovíčkaření nýbrž o to, jak se s novým CC s motorem 2.0 TDI jezdí.

Diskuze

10 komentářů

    watchtower

    \“…., to je jako chtít po BMW, aby dělalo skutečně charakterní a zábavná auta.\“ Ale ono je dělalo a jsem přesvědčen, že stále dělá. Kdybyste tam dali třeba Kia, nebo třeba právě i Škodovce. Už se do těch rádoby vtipných přirovnání ála Autocar zamotáváte.

    Michal

    Dobrý den. Nechápu co vám to auto udělalo, ale pořád čtu že to je nudné auto to se mi prostě nechce věřit (ano hádáte správně jedno takové mi stojí v garáži sice minulá generace passat cc ale se stejným motorem a podvozekm ale s manuálem). Když jsem vybíral vůz tak jsem si byl vyzkoušet např BMW 3 2,0D s automatem. Asi je to tím, že nejsem zvyklí na pohon zadních kol ale mít \“blbý pocit\“ co to auto udělá v každé zatáčce mi rozhodně jako zábava nepřipadá. S cc najedu za rok 50tis km a rozhodně mě to po 70tis jako nuda nepřipadá ani teď. A co se týká pohodlí tak mám nastaveno normal. Sport je opravdu tuhý ale hodí se když se spolucestujícím dělé zle v zatáčkách, auto se pak nehoupe takže alespon občas nějaké využití najdu. Taky nechápu co všichni kopou do dieslu že je hlučny. Když jedu např s benzinem 1,6 tak aby se auto vůbec pohlo musíte ho točit a logicky je ve vysokých otáčkách hlučné to se vám u dieslu nestane.

    chalan66

    No ja mám tiež predošlú generáciu doma, ale benzínovú. Auto je úplne v pohode, aj keď by si zaslúžilo trocha luxusnejšiu palubovku a hlavne VOLANT !! Ten je katastrofa k takému autu dať volant z Golfa ! Nový CC je po technickej stránke trocha lepší, ale tá predná časť už je horor. Naozaj nudné auto pre starých páprdov. Predošlá verzia mala predok športovo dravý a pre to si ho ludia kupovali, lebo sa líši od iných VW. Tento ??? Musíš sa riadne zapozerať aby si zistil či je to klasický passat, alebo CC.Je to Nemecký RENAULT LATITUDE !!

    Mikey

    Vážený a milý, co si třeba přiznat, že většina z nás (počítám mezi ně i sebe)prostě nejsou tak dobří řidiči a chování zadokolky je překvapí? Takže bych sázel na to, že BMW nebylo nebezpečné, ale vy jste ho řídil jako předokolku, tedy tak, jak se řídit nemá? Navíc, pokud vás chování auta jak tvrdíte \“vyděsilo,\“ jistě šlo zvolit verzi xDrive. Co se týká dieselu, tak ten bude vždy tišší (pokud tedy hodláte srovnávat srovnatelné a ne 1.6 a 2.0). Jinak to, že je produkce VW nudná až na výjimky platí, (Polo, Rocco a tvarem karoserie snad právě CC) takže byste se nemusel cítit hned tak dotčený. Myslím, že v článku bylo řečeno, že auto funguje zcela bezchybně, (to není málo) kdybyste hledal nějaké ty emoce za volantem , asi byste hledal jinde (Mondeo, Mazda 6, Accord nebo Legacy/Outback, což jsou permanent 4×4). Samozřejmě, je mi známo, že Honda a Mazda jsou menší, ale kdo hledá zábavu za volantem, lépe pořídí s nimi, nebo s jmenovanými Legacy/Outback. Tím samozřejmě nechci říct, že by bylo CC špatné, jen je pro jistou část populace (včetně mně) nezajímavé, toť vše.

    Mikey

    oprava: Diesel bude vždy hlučnější než srovnatelný benzin

    Lubos

    Mazda je mensia? Honda Accord urcite ano, ale Mazda 6 nie.

    josef K.

    Máte naprosto správný pocit z řízení vozu typu žigul a tedy i bmw. Auto je skutečně konstrukčně nestabilní. To je dáno uspořádáním, u bmw vygradovaným tím, že motor navíc leží na přední nápravě. Za snížené adheze je takové auto nebezpečné. Momentálně jsou takové auta provozovatelné jen díky existenci ESP. Většina výrobců z těchto důvodů tuto koncepci opustila. Je to anachronismus. Nemá smysl se tím vůbec zabývat.

    Tomáš

    Ahoj,
    mam dotaz – v textu píšete

    \“Proti sedanu tak není model CC horší a dokonce ani od bezrámových oken se nedočkáte výraznějšího hučení, takže cestování rychlostí do 150 km/h je nerušené a prakticky totožně pohodlné jako ve standardním Passatu …\“

    Znamena to, ze od 150 to uz huci? A nebo je to rekněme stejné jak v sedanu či kombi? Mám z tech bezramovych oken \“strach\“ a tam mě to zajímá.

    Děkuji

    T.

    chalan66

    Je to len poznámka autora , lebo niektoré autá bez rámov dverí hučia. Ja ti môžem povedať že ani pri 190-220 km som nemal žiadny problém, teda o nič väčší ako v aute s rámovými dverami. Dokonca sa tvrdí že zatekajú, ani to nie je pravda. Skrátka ak chytíš zlí kus, tak si nahratý, ale to platí pre každú vec, nie len pre auto !!!

    chalan66

    Je to len poznámka autora , lebo niektoré autá bez rámov dverí hučia. Ja ti môžem povedať že ani pri 190-220 km som nemal žiadny problém, teda o nič väčší ako v aute s rámovými dverami. Dokonca sa tvrdí že zatekajú, ani to nie je pravda. Skrátka ak chytíš zlí kus, tak si nahratý, ale to platí pre každú vec, nie len pre auto !!!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist