Už víme, jaká bude nová Mazda MX-5
Mazda MX-5
Menší motory a hlavně hmotnost pod jednu tunu slibují návrat ke kořenům.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Mazda MX-5
Menší motory a hlavně hmotnost pod jednu tunu slibují návrat ke kořenům.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Není to nějaký hoax? Bojovat s emisemi snížením hmotnosti namísto implantace hormonálního hybridu? Jestli to vyjde, stane se MX-5 jedním z posledních ostrůvků naděje 🙂 A 160 koní na tunu nezní vůbec špatně.
Nová MX5: 160 koní na tunu = 6,25 kg.kun-1
stavajici MX5 2.0 softop: 160 koní, 1100 kg = 6,85 kg.kun-1
Takze zadny velky rozdil. A pokud by novou Miatu dostali vahou az k 900 kg ala Lotus Elise, tak by podle meho nazoru tezko mohla se soucasnou vybavou stat cca 800.000,- Kč, ale spis o 100 az 200 tisic vic. A to uz je dost vzdalene puvodni koncepci maleho, lehkeho, cenove dostupneho, sportovniho auta. Spis by to byl prave dalsi Lotus Elise.
ale i tak 3x HURA mazde !!! 🙂