Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-cite (2014)
43 fotografiíTesty automobilů
Ze všech tří kolínských sourozenců je Toyota Aygo bezpochyby nejvýraznější. Dokáže však nabídnout víc než jen poutavý design?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
43 fotografiíTesty automobilů
Ze všech tří kolínských sourozenců je Toyota Aygo bezpochyby nejvýraznější. Dokáže však nabídnout víc než jen poutavý design?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zdravím, zháňam nové a lacné auto na dochádzanie do práce (každý deň 42km po okreskách) a o.i. premýšľam i nad aygom.Nechcem voziť zbytočne vzduch takže nejaký kombík, suv a pod. je pre tento účel zbytočné.Chcem auto s nízkou spotrebou, aspoň akým takým komfortom (95% času v ňom budem jazdiť sám, takže kľudne pripadá do úvahy i trojdverová varianta) a čo najviac spoľahlivé.Nemáte niekto skúsenosti s aygom či do toho ísť alebo sa radšej poobzerať inde?
Ukažte raději pilový diagram, tam si Vaše kaňony posoudím sám a lépe. Který plast je nejlacinější? Bakelit! Co je hot-hatch? Jakou má pohotovostní hmotnost? O kolik benzínu si řekne, když o 7,5 l ne. („Velký test“ a z měření vyplyne slůvko snad?). Jak se s autem „kutálite“? Já jen přes střechu. Jak se chová „přímočaré“ řízení? Mnoho lidí takových je – ale řízení? Autore, jste se svým VELKÝM testem snad velmi velice směšný, ale pro nás debily OK.
Kup si raději Dacia Sandero 1,2 LPG, mám ji půl roku, naježděno 10 000 km. Absolutní spokojenost.
autor článku je kopyto, které nemá cit a neumí řídit nic jiného než 1,9 TDi … Ty převody jsou naprosto bombastické. Při vjezdu do křižovatky v hustém provozu – na jedničku to odškrábneš a vlítneš bez řazení padesátkou se zařadíš mezi jedoucí auta. Na dálnici v kopci podřadíš z pětky na trojku a valíš nesníženou rychlostí, a ještě zrychluješ. Na druhou stranu můžeš jet volně na pětku, protože motor je relativně pružný. Zvláštností je, že třeba padesátkou tady s tím autíčkem můžeš jet na všech pět stupňů. Nemusíš, ale můžeš. Záleží, jak moc potřebuješ akcelerovat. To jen pro zajímavost. Potřebuješ přejet do jiného pruhu? A ty to s tímhle autem neumíš? Podřadíš (klidně o dva kvalty) a vystřelíš. Holt, to není diesel, musí se tu při potřebě ryhlé akcelerace podřadit i o 2 stupně, ale potom to zrychluje jako elektromobil, lineárně, a klidně o 50 – 60 km/h na jeden kvalt! Ne dvě vteřiny zrychlení a potom mrtvola. Spotřeba? S dírou v nádrži udělanou krumpáčem těch tvých 7,5. V reálu: Město 5,2… mimo obec 4,2 – 4,5…. a na dálnici přï jízdě 130-150 km/h za 6,1. Víc to nejde. To auto se mi nelíbí, ale jezdím s ním služebně (rozvoz elektrosoučástek, servis) a je to ve své třídě opravdový dravec a s tvými bláboly se nemůžu ztotožnit, ani je nemohu přejít.