Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-cite (2014)

43 fotografiíTesty automobilů

Ze všech tří kolínských sourozenců je Toyota Aygo bezpochyby nejvýraznější. Dokáže však nabídnout víc než jen poutavý design?

Diskuze

4 komentáře

    warezack

    Zdravím, zháňam nové a lacné auto na dochádzanie do práce (každý deň 42km po okreskách) a o.i. premýšľam i nad aygom.Nechcem voziť zbytočne vzduch takže nejaký kombík, suv a pod. je pre tento účel zbytočné.Chcem auto s nízkou spotrebou, aspoň akým takým komfortom (95% času v ňom budem jazdiť sám, takže kľudne pripadá do úvahy i trojdverová varianta) a čo najviac spoľahlivé.Nemáte niekto skúsenosti s aygom či do toho ísť alebo sa radšej poobzerať inde?

    Lančár

    Ukažte raději pilový diagram, tam si Vaše kaňony posoudím sám a lépe. Který plast je nejlacinější? Bakelit! Co je hot-hatch? Jakou má pohotovostní hmotnost? O kolik benzínu si řekne, když o 7,5 l ne. („Velký test“ a z měření vyplyne slůvko snad?). Jak se s autem „kutálite“? Já jen přes střechu. Jak se chová „přímočaré“ řízení? Mnoho lidí takových je – ale řízení? Autore, jste se svým VELKÝM testem snad velmi velice směšný, ale pro nás debily OK.

    Jan

    Kup si raději Dacia Sandero 1,2 LPG, mám ji půl roku, naježděno 10 000 km. Absolutní spokojenost.

    Sachr

    autor článku je kopyto, které nemá cit a neumí řídit nic jiného než 1,9 TDi … Ty převody jsou naprosto bombastické. Při vjezdu do křižovatky v hustém provozu – na jedničku to odškrábneš a vlítneš bez řazení padesátkou se zařadíš mezi jedoucí auta. Na dálnici v kopci podřadíš z pětky na trojku a valíš nesníženou rychlostí, a ještě zrychluješ. Na druhou stranu můžeš jet volně na pětku, protože motor je relativně pružný. Zvláštností je, že třeba padesátkou tady s tím autíčkem můžeš jet na všech pět stupňů. Nemusíš, ale můžeš. Záleží, jak moc potřebuješ akcelerovat. To jen pro zajímavost. Potřebuješ přejet do jiného pruhu? A ty to s tímhle autem neumíš? Podřadíš (klidně o dva kvalty) a vystřelíš. Holt, to není diesel, musí se tu při potřebě ryhlé akcelerace podřadit i o 2 stupně, ale potom to zrychluje jako elektromobil, lineárně, a klidně o 50 – 60 km/h na jeden kvalt! Ne dvě vteřiny zrychlení a potom mrtvola. Spotřeba? S dírou v nádrži udělanou krumpáčem těch tvých 7,5. V reálu: Město 5,2… mimo obec 4,2 – 4,5…. a na dálnici přï jízdě 130-150 km/h za 6,1. Víc to nejde. To auto se mi nelíbí, ale jezdím s ním služebně (rozvoz elektrosoučástek, servis) a je to ve své třídě opravdový dravec a s tvými bláboly se nemůžu ztotožnit, ani je nemohu přejít.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist