Toyota Auris 1.2 Turbo a 1.6 D-4D (2015): první jízdní dojmy

104 fotografiíTesty automobilů

Obvyklou modernizaci shrnete do poznámky o nových světlech, náraznících a „ještě kvalitnějším čalounění“, facelift Aurisu však k normálním zrovna nepatří.

Diskuze

3 komentáře

    rrr

    “ ačkoli 2500 otáček na šestku chytřejším napoví.“ ehm pri akej rychlosti ak sa smiem spytat? myslim ze na konkurencnom webe som cital ze by to mala byt 130-ka a 2500 otacok. Nerozumeim co proti tomu mate – ak netreba podradzovat do kaydeho kopceka na dialnici tak je to uplne v pohode – naco mi je 6 ktoru budem radit pri 60 km/h, potom bude na dialnici super zrychlovat ale bude vela zrat – na predbiehanie sa hadam da podradit

    znalec

    To su somariny. 1,6 D nie je motor od BMW. Je to motor PSA 1,6 HDI, ktory pouzivaju viacere znacky – medzi nimi aj BMW.
    A treba povedat, ze je to riadny srot a v Toyote praduje tlupe diletantov, lebo taky srotovy motor ponukat zakaznikom je sabotaz na kvalitu!

    rrr

    http://ae-plus.com/features/compact-class – pan by mohol najprv nieco vediet nez nieco prehlasi, pre tych co nerozumeju anglicky – do roky 2011 naozaj BMW pouzivalo motory 1.6D od PSA, predtym zevraj aj 1.4D od Toyoty ale uz vyvinuli vlastny 1.6D (pravdepodobne to je ten co teraz poskytli Toyote) a este mi to neda logicky keby malo BMW kupeny motor od PSA neverim ze zmluva by bola taka ze ho mozu dalej predavat to by bol blby marketing – to by si ten motor toyota mohla kupit tak od PSA – a posledne myslim ze HDI mooty od PSA su celkom v pohode maju dake problemy ale ze by to boli dake vyslovene nepodarky sa podla mna neda usudzovat

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist