Tokio 2011: Honda ve věku přímého vstřikování
Honda
Japonci obměňují celou nabídku spalovacích motorů, představili nová hybridní pohonná ústrojí a vylepšenou bezstupňovou převodovku.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Honda
Japonci obměňují celou nabídku spalovacích motorů, představili nová hybridní pohonná ústrojí a vylepšenou bezstupňovou převodovku.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
\“Hybrid SH-AWD kombinuje zmíněný šestiválec připojený k přední nápravě s dvojicí elektromotorů, které ovládají každý jedno zadní kolo.\“
Jak proste, mily Watsone. Tak elegantni reseni, az by se jeden bil do cela, ze ho to nenapadlo davno…
Tahle koncepce má trochu problém s umístěním elektromotorů – pokud budou umístěny přímo ke kolu, tak aby zabíraly co nejméně místa, dostanou tlumiče dost zabrat. Pokud je umístí až za tlumiče, budou zase zabírat dost místa např. pro kufr. S něčím podobným přišlo mitsubishi u konceptu elektrického lanceru, kde byl motor umístěn ke každému kolu, ale problém s neodpruženou hmotou byl docela markantní …