TechArt Porsche 911 Carrera 4S
4 fotografiePorsche
TechArt doluje z atmosférického šestiválce v zádi Porsche další koně.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
4 fotografiePorsche
TechArt doluje z atmosférického šestiválce v zádi Porsche další koně.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
První 911 Turbo postavilo Porsche někdy v roce 1983 k 20. výročí řady 911 a mělo 300 koní. Padesáté výročí bude brzo, to by mohli udélat sérii o celkovém výkonu 911 koní (670 kW), z toho třetina elektrických.
První turbo ? Ůplně první turbo byl typ 917 v roce 1969 , to byl závodní speciál . První 911 s turbem byla závodní verze RSR v roce 1974 . První sériové turbo bylo představeno v Paříži v říjnu 1974 . Původně mělo být vyrobeno jen 500 kusů kvůli homologaci pro závody . Motor o objemu 3 litry , výkon 260 koní , krouťák 344 N/m . 4 stupňová převodovka. Maximálka 250 km/h 0-100 za 5.2 s .
Dík za info, jen si dovolím opravit ten překlep stran krouťáku – jednotkou je Newton KRÁT metr (je to přece moment síly).