-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Naftový motor je lehčí a levnější na výrobu? Můžete to trochu rozvést?
Hybridní pohonné ústrojí je konstrukčně mnohem složitější a celková hmotnost včetně baterií také o pořádný kus vyšší než v případě použití osvědčeného dieselového agregátu.
Nevi nekdo jakou maji baterie prumernou zivotnost a kolik nasledne stoji jejich vymena? Pripadne jestli jak jim vadi nase zimy?
pokiaľ sa dá usudzovať z LI-ion bateriek do mobilu, tak za 2 roky je to na výmenu a bude to drahé jaxviňa. Aj keď do auta asi pôjde pokročilejšia verzia ako do mobilu.
A nízke teploty = nižšia kapacita batérie. Ale to je vratný proces.
Tak s bateríí v mobilu to vůbec nesrovnávej prosimtě… V RX400h má odkrouceno přes 2 roky a nikdy ani sebemenší problém a pochybuju, že na tom bude BMW se svými hybridy jinak