Suzuki Ignis, Ignis Trail, Mighty Deck a Air Triser (2015): jedna sériovka a tři studie pro Tokio

Automobilka Suzuki opět jednou naznačuje, jak moc je pro ni domácí teritorium důležité - pro nadcházející Tokyo Motor Show připravila hned čtyři novinky.

Suzuki schopnostmi svých lidí opravdu neplýtvá. Zatímco původní koncept hatchbacku iK-2 Japonci bez větších změn přepracovali na produkční Baleno představené ve Frankfurtu, druhá (souběžně) představená studie iM-4, o které jsme si mysleli, že by mohla naznačovat budoucí Jimny, se změnila na druhou generaci sériového crossoveru Ignis.

Představí se (a všechny následující auta) na tokijském autosalonu startujícím už za necelý měsíc, 28. října, přičemž to má být auto funkční a za rozumnou cenu. Jeho technické detaily zatím neznáme, předpokládáme ale, že stejně jako studie bude mít délku kolem 3,7 metru a pod jeho kapotou se objeví nový přeplňovaný tříválec 1.0 BoosterJet s výkonem 110 koní. Stejně tak se domníváme, že auto bude k mání s pohonem přední i obou náprav.

Z nového Ignisu vychází koncept Trail, který bude mít dost možná za úkol pouze představit možnosti individualizace novinky, jako jsou třeba vícebarevná kola, černě lakovaná střecha, nějaké ty nálepky na karoserii či zvýrazněná přední maska a světla kontrastním lemem.

Z poněkud jiného soudku jsou dvě následující studie Air Triser a Mighty Deck. První z nich naznačuje japonskou verzi Volkswagenu T1 Bus, tedy jednoduchou dodávku, v tomto případě se třemi řadami sedadel, délkou 4200 mm, šířkou 1956 mm a výškou 1815 milimetrů. Vůz má poháněná všechna čtyři kola skrze pětistupňový automat hybridní technikou, jejímž základem je čtyřválec o objemu 1,4 litru.

Naproti tomu Mighty Deck je něco jako japonská variace na Škodu Felicia Fun. Nemá jen její odstín, ale i velmi podobně vyřešenou otevřenou záď, kde zadní sedadla tvoří přepážku s ložnou plochou. Nutno však uznat, že Suzuki v tomto případě odkazuje spíše na vlastní originální pickup Mighty Boy z 80. let a nikoli na mladoboleslavský užitkový vůz. Mighty Deck je dlouhý 3395 mm, široký pouze 1475 mm a vysoký 1540 mm, zatímco pod jeho přední kapotou pracuje přeplňovaný tříválec o objemu 658 cm3, kterému asistuje elektromotor a výkon je přenášen na přední kola.

1.10.2015 10:10| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist