Subaru Tribeca 3.6 H6

21 fotografiíSubaru Tribeca

Takhle masivní facelift a takhle brzo? Inu, u Subaru už bychom si na to pomalu mohli zvyknout...

Diskuze

39 komentářů

    Brs

    Mam pre vas navrh autoweb – co tak zaradit do nasledujuceho testu v ramci sportovneho chovania napriklad AVIU?? 🙂 vyssie tazisko sice, ale urcite sa chova neutralne 😀 aa porovnavat subaru s X5 mi pride asi trochu prehnane..

    H

    Jo, me taky, X5 je nudna jak televizni program.

    Michal

    Kdybyste sledoval Top Gear, zjistil byste, že BMW X5 nic tak převratného není. Na normálních kvalitních cestách se chová skvěle, ale nerovnosti tohle auto vzhledem k tvrdšímu naladění podvozku rádo nemá, a tak Vás hezky vyklepe. Samozřejmě jsou to Vaše peníze a Vaše volba, ale pokud nemusíte mimo silnici, je BMW 5 objektivně lepší. X 5 nedělá dobře ani lehký terén.

    NorgE

    Rovnou na zacatek reknu, ze puvodni Tribecu B9 uz skoro tri roky vlastnim. Nechci se dlouze rozepisovat, ale napr. spotreba neni tak vysoka, jak p. Koubek popisuje. Tedy nejspis se da jezdit i za tolik, kolik pise, ale ja mam dlouhodoby prumer 13,6 l N95 (cca 60% mesto, 25% dalnice, 15% okresky) a to jezdim rad svizne. Ale hlavne k tomu srovnani s X5. Kdyz se zacala Tribeca v roce 2005 prodavat v USA, byl to tusim casopis Motor Trend, ktery porovnal ve slalomu trilitrovou X5 (tehdy tedy minulou generaci) s Tribecou. Tribeca byla rychlejsi… Podle me jde o povedeny kompromis mezi prijemnym komfortem a na SUV velmi dobrymi jizdnimi vlastnostmi – zvlaste na nasich silnich.

    Honza U.

    co všichni maj s těma náklony :-/ Sám za sebe můžu říct že mám raději když se celé auto pěkně plynule nakloni, než když zustane srovnané a člověk jen odpočitává kdy mu to odskoči. Samozřejmě nic se nesmí přehánět, ale když si vemete v přiklad novou imprezu (nemyslim WRX to mě nikdo nepujčil 🙁 ) tak se taky krásně předvídatelně naklání a přitom zůstava až chladnokrevně klidná a hlavně když vemete v zatáčce díru tak se nemusí člověk bát nějaké zaludnosti, což o audi a4 1,8t se sportovním podvozkem nemůžu rict ani kdyby mě za to zaplatili.

    Pablo

    No, asi jste to čekali, ale přijít to muselo. Proč jsou tři z pěti posledních recenzí na Subaru? Nemám nic proti jejim kvalitám, ale na světě jsou i jiné značky. Chápu, že to nemáte s dostáváním testovacích aut z dodavatelů lehké, ale 3 z 5… 🙂

    Honza Koubek, autoweb.cz

    …a bude hůř. V nejbližší době se chystají tři další testy vozů od Subaru. Normálně se snažíme značky co nejvíce rozvrstvit, problém je ale v tom, že v českých testovacích flotilách momentálně vládne okurková sezóna. Skutečných novinek aby člověk pohledal…

    Budiž vám ale útěchou, že teď už to budou snad opravdu zajímavá Subaru… Jako první přijde na řadu WRX, pak dlouho slibovaný diesel a pak… něco opravdu zábavného, co to asi bude? 😉

    EL

    Subaru Justy!

    traktorista

    Ty voe, tohle nesmíš. Málem jsem dostal pokárání za výbuch smíchu. 😀

    pipo

    😀 😀 tak nevim jestli se smát nebo brečet, to je prostě dost přehnaná cena. Jinak to říct nejde.

    NorgE

    Chce to trochu srovnat rozsah vybavy s konkurenci. Kdyz jsem Tribecu kupoval ja, byla o statisice levnejsi, nez srovnatelne vybavene Volvo XC90 se slabym a hlucnym dieselem, BMW a MB jeste drazsi. Ale neslo mi primarne o cenu, drazsi auto jsem si koupit mohl, jenze jsem chtel spickovou spolehlivost a nechtel Haldex apod. a ani motory u Volva nebyly nic moc. Tehdejsi X5 a MB zas nemely sedm sedadel.

    marian

    co tohle jsou za nazory? Obcas mi prijde, ze tu diskutujou decka, ktera nemaj o autech ani paru.. Tribeca patri do segmentu x5, ml, xc90, rx350 atd, atd..proto to porovnani..3z5 Subaru? Subaru slavi tento rok 50 let, maj novou tribecu, forestra, imprezu a samozrejme boxer diesel..a jak vim minimalne 3 testy, by se urcite jeste hodili (momentalne nevim o jine znacce, s nejakou zajimavou novinkou..) a na nazor 1,4mil, snad ani nema cenu odpovidat..podivej se do cenniku na x5 a vyse zminovane typy suv..

    brs

    a kde je nova M3-jka? C-ckovy mercedes? mitsubishi lancer? A tie subaru mi teda ako sportove auta nepripadaju..

    Honza U.

    zeptej se importeru 🙂 na to co testovat se bude si Jan Koubek muze vybrat asi jak ja si muzu diktovat svuj plat (vubec) takze kdyz ukecas mitsu tak se dockas probadaku roku teda tetu roku 🙂

    marian

    rekni mi kolik ceskych redakci, bey yahranicne majetkove ucasti, testovalo bmw M3, nebo evoX, resp. evolution..a zkus se zamyslet, proc tomu tak je..ps.opravdu, ale opravdu nepoukazuj na trapnej roadlook..

    marian

    Ze subaru neni sportovni? To beru jako blbej preklep…

    Jenyk

    Proč?

    marian

    protoze si uzijes i v 1.5r..jestli te bavi rizeni, tak si zkus jeji prilnavost, takhle jsi zatacku neprojel v nicem.. 🙂

    marian

    a na cesaky erarni testovaci traktoroidni lancer se zazracnym "TDI" pod kapotou opravdu, ale opravdu nejsem zvedavej..

    chuda

    ty si muj clovek mariane uplne s tebou souhlasim.

    anzo

    Subaru doteraz vzdy vyrabalo modely, ktore v danej kategoorii boli najsportovejsie!! tym myslim skutocne sportove, nie ze tam je daka trapna nalepka, vytvrdeny podvozok,nizsie pneu, sportova paka, alebo len akoze kridlo a pod kapotou bol akoze vyladeny diesel.. V Subaru skutocne citit z auta to prave co caka skuseny jazdec od dobreho auta! Cize podstatne su jeho jazdne vlastnosti, pocit z ovladania auta, odozva auta na vodica a opacne, celkoveho citania auta vodicom a mozno ak sa to da povedat aj naopak,, a z toho vsetkeho prijemny pocit z jazdy, a to vo vsetkych podmienkach.. Ten kto nievie coho sa moze v aute dockat to nikdy asi nepochopi.Tak isto niekto jednoducho rozdieli medzi skutocnymi vlastnostami auta len tazko rozoznava.Viac na neho posobia len dake zazite akoze sportove detaily, ktore pouziva vacsina automobiliek na zvacsenie predaja ich na pohlad akoze sportovych modelov pre akoze sportovych vodicov…Kazdy skuseny jazdec vie ze Subaru je od zakladu postavene ako poctive auto a uz z jeho konstrukcie mu je jasne, ze tie vlastnosti musia ist ruka v ruke… V Subaru uz ani nemusite dany model ani dako sportovo vyladovat,,vzdy pojde skutocne lepsie ako hoci co ine v danej triede.. Ku prikladu spominane X5,,mozno akoze lider velkych SUV v europe, neviem ci ste isli uz v nom s vybavou sport paket,,,pri 100km/h to auto v jemne nerovnej ceste, ozaj v jemne nerovnej,, auto poskakuje ako koza.Z lava do prava hore dole atd…Co potom v terene, kde by mohlo chodit…Toto sa ti na Subaru nikdy nestane! Pojde kludne za vsetkych podmienok kde bolo postavene,, tazko ale o tom LEN hovorit… O.i. na Subaru sa myslim vzdy robili celkom dobre testy, lebo predajci sa namusel za nic hanbit a nemusel nic skryvat a preto je otvereny kazdemu testu,, skor by som povedal ze testy su zvacsa este malo podrobne aby poukazali na dobre vlastnosti Subaru, zvacsa su konvencne a Subaru konvencnost presahuje.Tym chcem povedat ze aj porovnavacich testov tiez vela nenajdeme, lebo ktory predajca inej automobilky by si to trufol… 🙂

    marian

    souhlasim..neni to o reklame, je to jen o tom, k cemu jako ridic dospejes a me symetrical awd a boxer motory a celej pristup znacky, kolikrat proti proudu, proste ucaroval..mrzi me, ze firem jako subaru neni vic..jsou to auta, ktere vyuziju za vsech okolnosti, v dobrem i zlem a za vyborne penize, dostanu spoustu zabavy, jistotu a kvalitu a vybavu!..neznam dalsiho vyrobce, ktery by za tyhle penize nabidl to same a jeste zabavne auto, opravdu ne a uz jsem mel hooodne aut..

    pipo

    tak podívej, když uděláš hodně zvláštní auto, nad kterým se vznáší otazník co to je vůbec zača a nalepíš na to cenovku 1,4 milionu korun, tak ti to nikdo nekoupí. A hádej co, Tribecu si opravdu nikdo nekupuje. Tak mně řekni, v čem je můj názor tak dětinský.

    Kocmeister

    Tribeku si nikdo nekupuje? Opravdu? Oproti X5, ML, XC 90 možná ano, ale přesto je vídám na silnicích podezřele často. A narovinu říkám, to auto se mi líbí. 1,4 miliónu je k pláči? Však tě nikdo nenutí si ho kupovat, jiní to rádi zaplatí, není to žádný extrém. Mimochodem ten novej motor 3,6 Boxer bych si dovedl představit jako nástupce stávajícího třílitru v Legacy, to by bylo teprve svezení.

    marian

    nic ve zlem, podivej se na prodeje tohoto modelu..a kdyz uz u toho budes, tak zkus i seznam seriove vybavy a potom rekni jestli je 1,4 moc..

    Adam

    Mariane, tribaca je auto, které se uz vice jak dva roky prodava ve statech. Zazilo a zazivá tam boom. Bylo to dano jiným designem, ktery se v americe libi, pote az vloni prisla tribeca sem. JAko napad kdyz to jde tam to zkusime tady. Neni to pro subaru segment na kterem chce v evrope stavet. Fakt je za za mensi penize dostanes vice muziky se srovnatelnou ne-li lepsi technikou a spolehlivosti, ztracet bude subo na zpracovani vnitrku, al eto neni vec, ktera by treba me az tak trapila

    marian

    to asi nebylo pro me..nebo mas pocit, ze nevim, co je tribeca zac? Tak precti celou diskuzi.. 🙂 narazel jsem na DOBRE prodeje tohoto modelu a vybornou cenu, trosku jsi vypadl z kontextu..

    NorgE

    Protoze Tribecu vlastnim, tak taky sleduju, co se o ni na netu pise. Vim proto, ze v USA ocekavalo Subaru v prvnim roce vyssi prodeje nez byla skutecnost, ale z diskuzi na tamnich serverech je zrejme, ze velkou roli v segmentu SUV obecne hraje rostouci cena benzinu a tim klesajici prodeje. Kvalita zpracovani je zcela OK, ale jinak s tvym prispevkem souhlasim.

    pipo

    Tak nic, prodejní čísla sem nenašel, takže se můžu opřít jenom o tvrzení v různých testech, že Tribeca se neprodává. Je jedno co všechno už je v základní = plné výbavě. Musíš to porovnat s tím, co za ty stejný peníze dostaneš jinde. Jak se ukazuje, tak mít jeden motor a jednu výbavu nemusí být handicap…viz Mazda CX-7, která válcuje všechny kromě SanteFe a CRV. Takže tribeca je exot, ale to k prodeji nestačí

    marian

    tak naposled 🙂 dovolil bych si nesouhlasit, mazda cx7 nepatri do stejneho segmentu (i kdyz je to taky vyborna volba), do segmentu Tribeci a ostatni patri mazda cx9, ale ta se tady neprodava (myslim oficialne, neofiko Ti ji privezou z USA firmy na to zamerene)..

    marian

    a jeste jeden pohled na vec..diky cenove politice a nasim skvelym danovym a celnim zakonum je cena tribecy takova jaka je..bohuzel stary kontinent je tak uzasne napapanej reklamou, ze v techto cenovych kategoriich, je skoro nemozne dostat se jim pod kuzi (viz jak to resili jine japonske znacky, aby zapusobili na ameriku, lexus, acura, ininity, protoze na toyota, honda, nissan tam nikdo nereagoval, i kdyz byli o svetelne roky dale nez ty jejich tuhe napravy a prevlecene pick-upy za suv) Ver tomu, ze kdyby existovalo BMW Tribeca, tak jich jezdi miliarda :)..zas na druhe strane Tribeca je jediny model, ktery je cenove uz v premiovem segmentu, coz znaci, ze cilem automobilky, nebylo premiovy segment ovladnout, spise doplnit vlastni rady a svym zakaznikum nabidnout i premiovy model, aby se v tomto pripade nemuseli ohlizet jinam(spravnes pochopil, i lidi co maj subaru muzou zbohatnout) A jeste vysvetleni! Ve vyspele zemi by jsi clovek mel kupovat auto, podle toho, co potrebuje, kupr. jsi stredni podnikatel, s prumernym ziskem, koupis jsi na firmu treba Legacy, protoze za 1. protoze potrebujes treba kvalitni auto..casem se firma rozroste a porosotu i Tve zisky a tady prichazi na radu Tribeca, preci sve tezce vydelane penize nezaplatis statu na danich (cast ano) ale nedrel jsi se proto, aby sis nemohl taky uzit, no a potom prichazi na radu premiovy segment a jelikoz opravdu chces subaru, tak tva oblibena automobilka ma pro Tebe reseni.. To jen tady v CR je hodne vide, jak jsme jeste nevyspelej narod a jak lidi neumeji rozumne zachazet s penezma..samozrejme neplati na vsechny! Mnoho tech, kterym ty jejich drahe auta zavidite a ukazuje se na nich prstem, proste jinou moznost nemaji, protoze makat a potom odevzdat penize, ktery je nedokaze vubec ale vuuuuubec rozumne vyuzit..to jsi opravdu radsi koupim treba tribecu, lod, nemovitost, pomuzu treba detem, ale ten aparat urcite vynecham..ale to uz jsme nekde jide..

    pipo

    To teda jo, to už seš někde jinde. Jinak nevim proč chceš měřit vyspělost lidí tím, jak sou věrní značce… Má Legacy, je to super auto, potom se mu nahromadí takový zisk, že si do nákladů bude chtít dát auto za 1,4 milionu, ale sáhne po M-B M, protože se mu libí a je to špičkový auto. Je to otázka vkusu. A když se rozhodne pro auto za 2 miliony, tak proč ne, sou to jeho peníze. Ty říkáš, že tobě stačí tribeca a zbytek dáš dětem (což ti od daní pomůže jenom částečně)výš už jít nemusíš…to je tvoje věc. Pořád si mě ale nepřesvědčil, že si mám koupit tribecu, místo trochu výbavově slabšího MB, nebo X5, protože ty auta nemají žádný ALE. Tribeca ano.

    marian

    jenze, ja Te o nicem nepresvedcuji..jen jsem jenom nastinil, proc vlastne tribeca vznikla..kazdy at si vybere sam! thats your choice 🙂

    pipo

    ok ok, mír:D

    subarist

    Facelift v ČR (Evropě) možná "brzy" po roce, ovšem je třeba nezapomenout na to, že Tribeca se v ČR (Evropě) začala prodávat až po více jak roce a půl prodeje v zámoří = facelift po třech letech v polovině šestiletého cyklu…

    Vysoké těžiště? K smíchu. Připadá mi, že člověk snad s tím vozem ani nejel, natož aby jej reálně srovnal s přímou konkurencí, kterou jsou podle fabriky tyto vozy: X5, XC90, ML, Murano, RX350.

    Ach ti čeští motorističtí novin(k)áři.

    chuda

    tribecu mame doma a muzu rict ze lepsi auto ve sve tride nenajdete super jizdni vlastnosti a komfort. No proste super a je to chovanim na silnici čistokrevné subaru.

    marian

    Ta tvoje je nadherna..videl jsem ji na jinem servru, ta bila ji opravdu slusi..at slouzi! Ja mam zalusk na noveho forestra, pro rodinu, a minulou imprezu wrx pro me, uz se nemuzu dockat..

    MinO

    Pokial ja viem, tak ten facelift bo tak skoro preto, lebo povodny dizajn- hlavne predna maska- bol dost uleteny, aj samotni predstavitelia Subaru to potvrdili, a tym padom nebol tak atraktivny pre vacsinu kupujucich. Preto pristupili k faceliftu v style ostatnych modelov.

    Palo07

    Najazdil som na Tribeca 150 tis. km. Jedno fantastické auto. A k spotrebe: dlhodobý priemer 11,0 – 11,6. Niesom športový jazdec, ale sa s tým ani veľmi neseriem. Keď treba tak mu vytnem čo to dá. Na spotrebe mi až tak nezáleží, ale štve ma keď fiam čo s tým prešiel z Incheby do Auparku a späť haní a nevie čo.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist