Subaru Impreza (1993 – 2000)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Na modrozlatá přeplňovaná monstra tentokrát zapomeňme, vyplatí se shánět „obyčejnou“ Imprezu?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Na modrozlatá přeplňovaná monstra tentokrát zapomeňme, vyplatí se shánět „obyčejnou“ Imprezu?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
absence naftových verzí:-))
absence nafty nikomu nevadi 🙂
Zkuste to jít vyprávět dealerům Subaru, kteří na připravovaný naftový motor čekají jako na boží slitování. Jen tak pro informaci: když se Honda CR-V konečně začala prodávat s naftovým motorem, její prodej poskočil velmi výrazně nahoru. Diesely tvoří přes 90% u nás prodaných CR-V.
Takže chybějící diesel nevadí nadšencům, kteří chtějí Imprezu jako "to modrozlaté rallye auto", ale těm, kteří chtějí spolehlivé rodinné auto s pohonem 4×4 může potenciálně vadit velmi – natolik, že o Subaru vůbec nebudou uvažovat.
ale vidíš, že mluvíš o CR-V, což je jiná kategorie. nechtěl jsem nijak zpochybnit článek, jen jsem si přestavil rachtající imprezu a to mě rozesmálo:-)
moderni naftaci maj zivotnost cerpadel u commona je asi 250 000 km takže ta spolehlivost asi zas tak važna nebude…. a PD na tom nejsou lip… ano zalezi na zachazeni …
ale když se zamyslite jake tlaky tam jsou tak to dava docela i rozum 🙂
při dnešních cenách nafty ….
nafta patří na pole ! ! !
Jestli to ma 4×4 tak to se lechce pozna nevim co furt na to upozornujou . Ma to vedle rucni takovou packu kterou se prepina redukce nebo uzaverku dif.(ted nevim co stoho to dela) a nebo se staci kouknout ze spot tam vede sirokej kardan (pro neznalce je to takova rovna roura 😀 )
pekny clanek, diky za nej, jen dotaz jak autori prisli na to ze subaru pouzivalo pro pohon vsech kol Torsen. je prece vseobecne znamo ze leta pouzivali klasicky otevreny mezinapravovy diferak v kombinaci s viskozi spojkou,ktera prave zajistuje tu svornost.Oproti torsenu pomalejsi reakce(ale mekkci),ale zivotnost v podstate neomezena..
Jak je to u novych imprez a ostatnich modelu nevim,ale docela by me to zajimalo.
mozna zajimavy navrh pro clanek-prehled vsech pouzivanych technoligii pro pohon 4×4 v osobnich automobilech.To je ale celkem velky sousto..:-)
redukci ma pouze kombi s manualni prevodovkou. A nejsem si jisty jestli to maji vsechny motorizace.