-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Začínám mít pocit, že se tým autoweb.cz vrátil z dlouhodobé dovolené na Marsu a teď kouká, co se to tady okolo děje. Tak pro vaši informaci, když už chcete o daném tématu psát:
1/ OT: Že má někdo vyhřívaný baezén ještě neznamená, že aspiruje na Ropáka roku. Drtivá většina systémů vyhřívání využívá solárních panelů, což asi bude případ těch celebrit, jejich levnější alternativou jsou taktéž neškodné solární kolektory. Vlastní letadla mnoho celebrit nemá a pokud si někdo chce zahrát tenis v noci, je vcelku jedno, jestli si zapne vlastní osvětlení nebo půjde do osvětleného tenisového klubu, takže tohle vám moc nevyšlo. A teď k autům:
2/ Hybridní systém Hondy není IMAS ale IMA (Integrated Motor Assist), pro vaši info více zde: http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=1059 a musíte být skutečně bystří, abyste mohli napsat, že jej asi bude používat i nový hybrid, bravo.
3/ IMAS byl koncept lehkého kupé http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=872
Tesil jsem se, ze konecne bude nejaka alternativa s hybridnim pohonem jina nez Prius, protoze takovy polohatchback polokupe je mi nanic. A oni vyrobi zase Prius!! Dockam se do duchodu auta s alternativnim pohonem, ktere nebude vypadat jako UFO? Nejake normalni MPV, kombi nebo tak neco a nebo si ho mam radeji vyrobit sam? Opravdu si mysli ze uspech Priusu je schovany v jeho podivnem tvaru?
Ano, úspěch je skutečně skryt v jeho podivném tvaru, podivný tvar prodává, původní představa Hondy nabízet hybrid v konvenční karoserii sedanu se moc nechytla, tak teď přijde s designem vycházejícím z FCX Clarity. A nevím ,co chceš od Hybridu ty, ale hatchback s prvky MPV mi přijde jako naprosto ideální typ karoserie. Kombi by bylo ještě praktičtější, ale zase narážíme na tu nutnost vypadta výjimečně.
A to je presne podle mne chyba lavky. Uz kdyz uvadeli na trh Civic hybrid v te verzi sedan, jsem se tady podivovoval nad tim, proc proboha davaji revolucni pohonnou jednotku do dizajnove uedleho vozu pro starasi ridice. Proc ho nedaji do toho Civiku hathback – auta futuristickych tvaru (ale stale auta). Nekolik lidi mi tu tvrdilo, ze Honda marketing dobre vi co dela, a ze v Americe to tak chteji. Prdlajs. Civic hybrid sedan je propadak, az tak, ze se uvazovalo o zastaveni vyroby hybridni verze. Cili nejde o to, aby hybrid vypadal jako UFO. Jde o to, aby dizajnovy jazyk odpovidal lidem, kteri si hybrid kupuji – to je lidem s preferenci modernich technologii, lidi hledajicich. To ale nevylucuje MPV ci kombi ci jiny osvedceny koncept. Jen musi byt spravne dizajnovan. Rozdil mezi uspechem Toyoty Prius a neuspechem Civicu sedan hybrid tkvi prave v rozdilu hybridni technologie. Zatimco Toyota vytvorila plnohodnotne reseni se schopnosti jizdy pouze na elektinu (a to je to co zakazniky Priusu prave laka) zustala Honda na puli cesty s pouhou podporou spalovaciho motoru malym elektromotorem. Navic se toto reseni ukazalo jako malo prinosne v pomeru k pozadovanym nakladum. Takze shrnuto – hybrid muze byt normalni auto MPV, kombi, jen spravne dizajnove mluvici. Dokonce tvrdim, ze teprve v okamziku kdy bude normalnim autem, zacne byt masovy zajem. Prednosti Priusu je zejmena "poctive" reseni hybridni casti a moznost jizdy na baterky, nikoliv podivny tvar. Ten byl spravny pouze v pocatcich, kdy technologie byla vyjimecna. V dobe kdy ma nastat masova produkce, musi byt dizajn take masove akceptovatelny.