Škoda Rapid 1.6 TDI (105 k)
50 fotografiíŠkoda Rapid
Levný mladoboleslavský sedan má jasně namířeno proti francouzské konkurenci. Ve výsledku ale není zase až tak levný. A vadí to vůbec?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
50 fotografiíŠkoda Rapid
Levný mladoboleslavský sedan má jasně namířeno proti francouzské konkurenci. Ve výsledku ale není zase až tak levný. A vadí to vůbec?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
rád bych podotkl, že všechna auta jsou dnes tak nějak dobrá a že je dosti zbytečné ospravedlňovat subjektivně cenu k něčemu, co nabízí každý výrobce….
každý kdo s auty jezdí ví, jak jsou dnes automobily velmi neutrální a liší se jízdním projevem jen sporadicky. Zvláště pokud vezmu v potaz svižnou jízdu v toleranci našich předpisů…
co tím chci říci? že je v podstatě zbytečné psát recenze… Neb píšete v podstatě to, co chce každý fanda značky slyšet..
Já chci slyšet důvod, proč za auto nové generace, podvozkově 90ata léta minulého století (prostě klasika) , motorově nudného emiemi škrceného výkonu s velkým sracím koeficientem a drahým koficientem oprav, měl dávat víc peněz než seousedi z NDR.
Snese rapid s tímhle motorem (a cenou) srovnání například s levnějším benzinovým civicem 1,8 (cca 390000 při současném akčním ceníku, který je ovšem tak nějak trvalý) nebo s dosluhující Mazdou 3 1,6D (momentálně taky asi za 405 tisíc)?
Ne, na tato auta rozhodně nemá. Bohužel, pro rapida, za cenu 400 tis. je s dieselem ještě dalších pár rozhodně lepších aut než rapid. Napr. (jen ceny z ceníku, tj bez slev) : astra sedan/combi 1,7 cdti 81 kw 388/401 tis., focus sedan1,6 tdci 70kw 388 tis., ceed sw 1,6 crdi 94kw 404 tis., i30 combi 1,6 crdi 395 tis. Takže, začínám chápat proč na silnicích není vidět rapidy, jsou prostě nadceněné. Nechápu ale, jak se propracovali k tolika prodaným kusům????
koukni se do zahraničí. Jak se nabízí a v jaké výbavě.
Sice tam nenajdeš žádnou sociální edici, ale i to minimum tady předčí základní elegance u nás… A pokud mi jde o rozdíl ve srovnatelné výbavě cca 70tisíc z 430ti, pak už je to docela na opováženou…
Ruku ale na srdce, on zrovna rapid není bůh ví jak levný ani na německé poměry… Jde vidět že si škoda hodně nadsadila… Uvidíme jak dopadnou prodeje koncem tohoto roku.
Ano, rovněž si myslím, že na trhu jsou v této cenové relaci lepší auta. Nejvíc mě al pobaví, když recenzent napíše například, že musíme náklad trochu zvedat přes vyšší nákladovou hranu………
Kdyby to nebyla Škodovka, četli bychom to ve starostech a ještě několikrát by vyšší nákladovou hranu zmínil 🙂 Je to k smíchu. Rapid není si špatně auto, ale ne za tuhle cenu………
Rapida už pár měsíců vlastním, shodou okolností v prakticky totožném provedení jaké bylo testováno, a mohu říct, že je to výborné auto. Pár detailů, kterými výrobce chce člověku připomínat, že byl Rapid původně myšlen jako levné auto, ačkoli ve výrobních nákladech jde o marginální položky, mě ale opravdu mrzí. Za největší potupu považuji systém otevírání palivové nádrže převzatý ze Škody Felicia. Tohle u mě předčí i všude omílané chybějící ovládání stahování zadních oken od řidiče, které sice taky nepotěší, ale v denním provozu mi nějak nechybí. Ještěže tohle auto nepotřebuje tankovat příliš často. Za zmínku stojí také horší zabudované reproduktory a nemožnost zvolit už z továrny lepší audiosystém. Naopak vyzdvihnout musím praktičnost, hospodárnost a kupodivu také velmi slušné jízdní vlastnosti. Silnější naftová motorizace dokáže tohle celkem lehké auto překvapivě dobře rozpohybovat, a spolu s čitelným podvozkem dokáže nabídnout i hezkou porci řidičské zábavy. Rozhodně není tak nudné, jak se na první pohled může zdát.
Je zde vidět,že jste neměl nikdy jiné auto než je Škoda(přelož škoda peněz).To auto je neporovnatelné s jiným,jednoznačně přestřel mimo mísu.