Škoda Octavia III GreenLine je nejúspornější mladoboleslavské auto
11 fotografiíAutosalon Frankfurt
Frankfurtské výstaviště se stalo kromě jiného také místem premiéry „zelené“ Octavie, podle automobilky by měla jezdit jen za 3,3 l na 100 km.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
11 fotografiíAutosalon Frankfurt
Frankfurtské výstaviště se stalo kromě jiného také místem premiéry „zelené“ Octavie, podle automobilky by měla jezdit jen za 3,3 l na 100 km.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
„Škoda Octavia III GreenLine je nejúspornější mladoboleslavské auto“ NA PAPÍŘE. Jó znám tolik lidí co jezdí pod čtyři litry. Všichni jsou to vypravěči pohádek už v jiných oblastech života. Stejně je pak nejlepší – když se toho chytne zaměstnavatel a překročení spotřeby neproplácí. A auta jezdí za natankovanou naftu placenou na benzíně a né za tu fiktivní na počítači. Bohužel znám řidiče, který se může po… a se Superbem se nevejde do udávané ani na dálkových cestách. A to jezdí piánko alá šedesátník ve favoritu.
Pneumatiky s nízkým valivým odporem. Časem je bude třeba vyměnit, o tom asi nepochybuje nikdo. Kolik stojí nové, jistě budou dražší než klasika a to citelně? Bude na tyto vozy nějaká delší záruka? Mnohé automobilky, jako třeba opovrhovaní Korejci (tím je nevychvaluji), dávají dlouhé záruky. A v neposlední řadě spotřeba, věříte snad, že s tím budete v kombinovaném cyklu při standardním řidičském apetitu jezdit za tuto udávanou spotřebu, pokud nezaslepíte všechny nasávací otvory, nepřefouknete pneumatiky, nevyložíte kufr a nepojedete v jednom člověku o váze 60 kg (nic proti nikomu, nic osobního) s 10 l paliva v nádrži?…
Přece není nic jednoduššího, než podělit natankování do plné skutečně ujetými kilometry dle navigace, ponásobit 100 a není třeba o ničem diskutovat a psát obsáhlé články. U škodovek je důležité ale právě ta navigace, protože tachometr ukazuje ze všech automobilek naprosto nejvíce, popř. je třeba tachometr ocejchovat podle dálničních kilometrovníků. Při běžné jízdě za běžných podmínek se ten spořivý škodovácký zázrak nedostane pod 6l/100km. Ale předchozí autor měl dobrý nápad, a to proplácet u Škody-auto náklady na naftu dle údajů v tech. průkazu. :-), doplňuji: rozdíl by pak musela proplácet Škoda-auto. Škodovky jsou přitom jedny z nejžíznivějších :-).