-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
pul mega tak to je pekne porad je to jenom fabie ferova cena by byla tak 350-400tis a navic jenom v automatu
Manual se tam nevejde,podvozek je totiz z prvni fabky,to tady uz ale kazdej vi. Jinak ted jsem poslouchal v radiu reportaz nekde z Ciny a fabka tam prej leti jako svina…
za poloviční ceny jako se prodávaj v Číně by se tady taky prodávala jakko svině
Pokud mluvíte i o základní hrůze 1.2 htp tj. o celé motorové škále Fabia, tak pochybuji, že by v základu stála v Číně 109.500,-
nebavíme se o základní motorizaci tady se píšou komentáře o rs ale mimochodem když odečteme 20% DPH a snížeme cenu o 25% tak se dostaneme na cenu která je v číně reálná o tom že škodovky jsou v čr potažmo v sk předražené se snad příst nebudeme.
Tak samozřejmě, že Škoda je u nás bohužel dražší než jinde, i když zrovna u Fabie mi to nepřijde. Je to vidět spíš u větších modelů, jako jsou Octavia a Superb.
Podobná cena je ale u takových aut naprosto běžná a ikdyž to zní možná šíleně, podle mě se dá říct, že je to slušná cena vzhledem k tomu, co nabízí.
Slušná výbava, kvalitní materiály, praktičnost, dvojspojka, bodypaket a na hatchback nižší střední třídy rozhodně zajímavý výkon.
nizsi stredni trida? proc tohle pises, zde se pise o fabii a to je lowend
Jestě bych nepředbíhal se soudy o ceně a kvalitách. Je to možná technicky podobné Polu a Ibize, ale u "sportovních" modelů od Škodovky jsem trochu pesimista. No uvidíme…
Btw Ko(t)uči, ta nižší střední třída je opravdu trošku mimo 😀
Ano i to se stává, i profík se může upsat 😀
Samozřejmě patří do nižší třídy, ale to přece každý určitě ví.
Vezměte Fabii RS za 500 tisíc a trochu silnější Clio RS za 550, a pořádně je prožeňte. Takový článek bych si přečetl třeba i dvakrát.
Proč? Výsledek je předem jasný – Clio uřvané, nepohodlné, rozežrané, mnohem zábavnější a rychlejší. Fabia kultivovaněší, pohodlnější, příjemnější na denní použití, pomalejší, ne tak zábavná…
právě
Ono by ani to Clio nemuselo být nepohodlné, když si nekoupíte podvozek Cup, jehož smysl mi v českých zěměpisných šířkách jaksi uniká. Clio bude celkově méně kultivované, ale je tu alespoň předpoklad, že motor vydrží více, (je bez turba) a bude mít při prodeji nižší zůstatkovou cenu, což je jeho nesporná nevýhoda. Na stranu druhou, kdybych nemusel mít automat, (jsem tělesně postižený), o Cliu bych určitě pouvažoval.
Můj Bratr má nové Faceliftované Clio RS bez podvozku Cup a opravdu je dost tvrdé, sice sedačky Recaro jsou úžasné, ale potenciál sportovně zaměřeného podvozku se nezapře. Clio RS je prostě malá závodnička, bez pořádného interiéru a to je pro úplně jiné lidi než je tahle Fabia. S cliem se dá v pohodě jezdit každý den a problém není ani ve spotřebě, ale není tak pohodlné jako bude fabia. Fabia bude mít kvalitní interiér, který nejde s cliem porovnávat. Můj názor: Tyhle auta míří úplně na jiné zákazníky a cenově taky nejsou stejně. Kde Fabia s cenou končí, tam Clio začíná a za plně vybavené clio dáte lehce pod 700 000 Kč.
Kde všichni chodíte na ty kraviny, že motor s turbem nemá výdrž. Když se k němu člověk chová jak má, tak není problém. Stačí jenom nehonit to studené a po jízdě nechet zachladit. Ale to vy přece jako odborníci na auta víte, nebo ne?
Nejsem příznivcem toho, aby se studený motor vytáčel, jak ten bez turba, tak s ním a už vůbec jsem neřekl, že motory s turbem nevydrží, faktem ovšem je, že vydrží méně, už kvůli turbu samotnému, (lopatky atd). Motor bez turba bývá dnes už často méně výkonný než ten bez něj, nicméně věc se má tak, že "atmosféra" má své nepopiratelné výhody.
než ten s ním…………
No, alespon podle predbeznych odhadu s tim autem bude v primce trochu problem
Nejprve jsem si myslel, že ta cena je moc vysoká, a ona opravdu je. Jenže ono je to tak v pořádku, ona se totiž za danou částku prodávat bude, tak proč cenu malinko nenadsadit? Navíc oproti minulé FabiipseudoRS (to bylo opravdu jen kvůli homologaci ) je tato verze alespoň o něčem. To ale nic nemění na tom, že já bych do ní nešel. Ušetřil jsem navíc 130000,- a koupil Mazdu3 MPS (po slevě). Myslím, že rozdíl v těchto autech je neporovnatelný a rozdíl v ceně nijak závratný (o výbavách nemluvě, věřím, že s příplatky u RS se cena ještě vyšplhá…)
souhlasím, tohle je cesta správným směrem – ojetá mazdu bude vždycky lepší než nová fábie 🙂
Jedná se o novou Mazdu MPS…
PS: Ona zase tak mizerná ta Fabie nebude, ale já měl před MPS Škodovku i Mazdu a se Škodovkou jsem byl spokojenej do té doby, než jsem udělal zkušenost s Mazdou… Navíc se nemusim strachovat, že mi někdo za bílého dne začne odmontovávat z auta xenony, jako kolegovi z práce…
Ja len k clanku mam jednu vyhradu. Fabia II a sucasne polo / ibiza nemajui spolocnu platformu, cize to nie su identicke auta. Co viem, fabia II ma len jemne upravenu platformu fabie, kdezto polo a ibiza maju novu platformu (preto su aj od fabie II sirsie :D, okrem ineho).
Nechápu tady tyto rozepře. I s vašimi (občas velmi přihlouplými) názory se fabia II RS stane jistě velmi dobře prodávaným automobilem. Cena 500tis je hodně za fabii, ale rozhodně ne za fabii rs, s troufám si říct velkým klenotem pod kapotou, což motor 1,4 TSI určitě je. Být já člověkem, který by chtěl malé auto, tak rozhodně do fabii II rs se zelenou metalízou půjdu. A to jsem ještě nemluvil o ergonomii a zpracování interiéru.
Btw: mazda 3 MPS je jistě skvělé auto, nicméně jeho konkurenti jsou focus st, rs atd. jediným "konkurentem" ze stáje škoda by byla octavia rs, což sice není sportovní, ale určitě komfortní svezení s patřičnou dávkou praktičnosti a s přihmouřením oka i luxusem – přeci jen navi, kůže, dsg – to jsou věcičky signalizující určitou vyšší prestiž i cenu.
už jsem měl tu čest Fábii řídit a za půl milionu…to bych snad i zkousnul to že si nekoupím nové auto ale pokud chci jezit sportovněji tak si koupím jetou M3 nebo Evo nebo Imprezu. Fabii RS si může koupit jen asi totální zamilovanec a zarytý fanoušek škodovky. Jízdní vlastnosti jsou neslavné, popravdě byl jsem dost zmatenej a nevěděl jsem co si o tom autě mám vlastně myslet. Ani jednu věc neumí na jedničku. Zas tak pohodlná taky není to bude asi mou výškou a při vyšších rychlostech je dost výrazný aerodynamický hluk, motor byl no taková nadopovaná sekačka, chce to vytáčet, vytáčet a vytáčet jinak vám natrhne na rozjezdu prdel kamarád s 1,6 jedničkovou octávkou. ještě mě dost sralo, že motoru tak nějak chybí ten bod kdy prostě vydává maximum, přišel mi takový nedomrlý, osobně se zastávám vyšších objemů tak se není čemu divit. Sedačky ušly, ale moc opory jsem v zatáčkách necítil, interiér byl pěkně zpracovaný, řízení bylo sterilnější než jsem čekal…nedostatečná odezva, vůbec člověk necítí co se s autem děje. brzdy byly dostačující. Když to shrnu jedná se o podprůměrné auto, ale o lehce nadprůměrnou škodovku z hlediska ZÁBAVY, STYLU, JÍZDNÍCH VLASTNOSTÍ a DOBRÝ ŘIDIČŮV POCIT. Osobně bych pro ní těžko našel v garáži místo, na zábavu se moc nehodí, čtyři urostlý chlapy se tam sotva pohodlně vejdou, kufr je spíše slabší…no na to že se má tvářit jako praktický sportovnější vůz tak ve výsledku není ani praktická ani moc sportovní. Kdo chce něco sportovního Fabii si nekoupí, kdo chce něco praktického zůstane u HTP:)
A dalo se vlastně čekat něco jiného? Po pravdě, zákazníci škodovky by byli zmateni, kdyby se z téhle fábky vyklubal hot-hatch a sportovní náčiní. Podle mě by se jich potom prodalo o dost míň…Stačí se chvíli soustředit na koho škodovka míří a je vám jasný, co z toho vyleze za produkt. Potkáte 1001 řidičů RS škodovky co si myslí, že jsou závodníci a že mají supersport ale (i kdyby škoda něco takového dělala) 0 řidičů v supersportu škoda, co jedou na klid…