Škoda Fabia 1.2 TSI 86 k Monte Carlo

21 fotografiíTesty automobilů

Výbavu Sport vystřídalo Monte Carlo a Fabia je poprvé ve svém životě zajímavá. K tomu má skvělou dvanáctiskovku s 86 koni a jediný háček. Velký háček.

Diskuze

12 komentářů

    Z něčeho bič zřejmě opravdu uplést nejde.

    bože to je ostuda zase. to je pocta motosportu tohle

    Pitrys

    Tohle je pouze stupeň výbavy, ne sportovní náčiní, je třeba tohle pochopit. Ale to by zase nebylo škodovku za co pomluvit, že….

    Michal

    Žádné pomluvy nevidím, Fabia je jako taková dobré auto, sportovní podvozek by měl být za příplatek, ne standardně, to v podstatě bylo v testu řečeno. Z pohledu řidičských zážitků jsou jak Ibiza, tak Mazda 2 lepší volbou. Mazda zase ztrácí jinde, nenabízí DSG, každému co jeho jest. Já bych volil Mazdu, ale chápu, že někdo má své důvody zvolit Fabii.

    Rudolf

    Znamená to, že problémy s 1,2TSI už odpadly a rozvody nepřeskakují? Celkem známý a vážný problém s tímto motorem po pár desítkách kkm. Každopádně podle mě navoněná bída. Radši bych vybral Suzuki Swift nebo Hondu Jazz.

    Mysel

    Pletete si 1.2 HTP a 1.2 TSI. Jsou to dva naprosto ruzne motory.

    Rudolf

    Kdepak, tyto motory si rozhodně nepletu:D 1,2tsi má zkrátka problémy s přeskokem rozvodů po velmi malém nájezdu.

    Andrew

    Velké množství 1.2 TSI skutečně mělo problémy od výroby s rozvodovým řetězem, který už po několika tisících musel být měněn. Projevoval se neklidným a hrubým chodem studeného motoru po nastartování. Motory vyrobené letos už by však měly být vybaveny novým, který problém odstranil.

    Michal

    Dovolím si upozornit na jednu nepřesnost článku, a to větu
    \“V Mladé Boleslavi vědí, proč standardně montované (od výbavy Classic) ESP nelze vypnout.\“
    Kéžby byla pravdivá, realitou ovšem je, že za ESP Plus se ve všech úrovních výbav (kromě RS) připlácí nemalých 16800,-Kč…
    Omyl zřejmě nastal po přečtení ceníku, kde u základní výbavy je skutečně od výbavy Clasic zmiňované ESP, ale je zde upřesnění, že pouze pro motor 1,2TSI s automatickou převodovkou.

    Pro vážné zájemce o nové Monte Carlo ještě poznámka: čekací doba je aktuálně asi půl roku. 😉

    LRR

    Prosimvas, jak je to s tema osmi ventilama u toho trivalce? Nejak se nemuzu dopocitat. Cekal bych 6, 9, nebo 12

    Proč 6, 9, 12?! Vždyť tohle je čtyřválec, ne žádné turbem obdařené tříválcové há-té-péčko 😉

    Kája

    Těch háčků je rozhodně víc a nejlíp se této motorizaci vyhnout obloukem…. http://www.ojetinypodlupou.cz/ojetina/skoda-fabia-ii-generace-2007-2014/

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist