Škoda Fabia 1.2 TSI 86 k Monte Carlo
21 fotografiíTesty automobilů
Výbavu Sport vystřídalo Monte Carlo a Fabia je poprvé ve svém životě zajímavá. K tomu má skvělou dvanáctiskovku s 86 koni a jediný háček. Velký háček.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
21 fotografiíTesty automobilů
Výbavu Sport vystřídalo Monte Carlo a Fabia je poprvé ve svém životě zajímavá. K tomu má skvělou dvanáctiskovku s 86 koni a jediný háček. Velký háček.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Z něčeho bič zřejmě opravdu uplést nejde.
bože to je ostuda zase. to je pocta motosportu tohle
Tohle je pouze stupeň výbavy, ne sportovní náčiní, je třeba tohle pochopit. Ale to by zase nebylo škodovku za co pomluvit, že….
Žádné pomluvy nevidím, Fabia je jako taková dobré auto, sportovní podvozek by měl být za příplatek, ne standardně, to v podstatě bylo v testu řečeno. Z pohledu řidičských zážitků jsou jak Ibiza, tak Mazda 2 lepší volbou. Mazda zase ztrácí jinde, nenabízí DSG, každému co jeho jest. Já bych volil Mazdu, ale chápu, že někdo má své důvody zvolit Fabii.
Znamená to, že problémy s 1,2TSI už odpadly a rozvody nepřeskakují? Celkem známý a vážný problém s tímto motorem po pár desítkách kkm. Každopádně podle mě navoněná bída. Radši bych vybral Suzuki Swift nebo Hondu Jazz.
Pletete si 1.2 HTP a 1.2 TSI. Jsou to dva naprosto ruzne motory.
Kdepak, tyto motory si rozhodně nepletu:D 1,2tsi má zkrátka problémy s přeskokem rozvodů po velmi malém nájezdu.
Velké množství 1.2 TSI skutečně mělo problémy od výroby s rozvodovým řetězem, který už po několika tisících musel být měněn. Projevoval se neklidným a hrubým chodem studeného motoru po nastartování. Motory vyrobené letos už by však měly být vybaveny novým, který problém odstranil.
Dovolím si upozornit na jednu nepřesnost článku, a to větu
\“V Mladé Boleslavi vědí, proč standardně montované (od výbavy Classic) ESP nelze vypnout.\“
Kéžby byla pravdivá, realitou ovšem je, že za ESP Plus se ve všech úrovních výbav (kromě RS) připlácí nemalých 16800,-Kč…
Omyl zřejmě nastal po přečtení ceníku, kde u základní výbavy je skutečně od výbavy Clasic zmiňované ESP, ale je zde upřesnění, že pouze pro motor 1,2TSI s automatickou převodovkou.
Pro vážné zájemce o nové Monte Carlo ještě poznámka: čekací doba je aktuálně asi půl roku. 😉
Prosimvas, jak je to s tema osmi ventilama u toho trivalce? Nejak se nemuzu dopocitat. Cekal bych 6, 9, nebo 12
Proč 6, 9, 12?! Vždyť tohle je čtyřválec, ne žádné turbem obdařené tříválcové há-té-péčko 😉
Těch háčků je rozhodně víc a nejlíp se této motorizaci vyhnout obloukem…. http://www.ojetinypodlupou.cz/ojetina/skoda-fabia-ii-generace-2007-2014/