Šéf Ferrari, Luca di Montezemolo, do měsíce opustí firmu!
22 fotografiíŽhavé novinky o autech
V pozici ředitele Ferrari byl od roku 1991, teď opustí společnost se vzpínajícím se hřebcem ve znaku během nějakých třiceti dnů.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
22 fotografiíŽhavé novinky o autech
V pozici ředitele Ferrari byl od roku 1991, teď opustí společnost se vzpínajícím se hřebcem ve znaku během nějakých třiceti dnů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Lancia je mrtvá, s Alfou se stále čeká na zázrak, ale zrovna o Ferrari bych se tedy fakt nebál. Tipl bych si že toho druhého pána BMW prostě přeplatilo, aby se mohli chlubit tím že maji někoho od Ferrari. A pán to mohl vidět jako možnost uplatnit své zkušenosti a pozvednout dobrou značku zas o kousek výš (nebo snad má autor informace že BMW taky upadá?). Přece jenom když jste dlouho na špici (Ferrari) tak ty možnosti zlepšení až takové nejsou, zatímco u BMW bude mít s čím si hrát.