-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
myslim ze tech 55 lidi see najde lechce 🙂 precejen je to docela unikat a za ten si mnoho lidi rado priplati 🙂 a milion za tot auto neni zase tolik i kdyz uznavam lacine plasty v interieru a dalsi veci mne take nepritahuji ale ten vykon je doccela lakavy 🙂 i kdyz pujde vyuzit jen teoreticky
Byl bych strasne moc rad, kdyby mi nekdo vysvetlil, proc clanky o nejake znacce pise clovek, ktery je uplne mimo? Proc nepise o svem oblibenem Renaultu ci Citroenu nebo co ma rad???
To autor clanek pise jen proto, ze za clanek dostane 40 Kc??? Vzdyt SEAT pouziva naprosto stejny podvozky, motor, brzdy atd atd jako celej koncern a dokonce i v clanku zminena "modla" AUDI… Co se tyka sedacek a naladeni podvozku, tak krome S(AUDI) RS(Skoda) a nebo GTI, R (VW) se jakakoliv seriova podoba jinyho auta nevyrovna seriovy podobe podvozku SEATu, kterej je naladenej sportovne i v ty nejhorsi vybave.
Kdyz vezmu srovnatelny auta jako treba OCTAVII 2 COMBI a ALTEU XL s motorama i treba jen 1,6 a v zakladnich vybavach, SEAT stejne nabidne vetsi vybavu a kdyz pujde o nejakej jizdni test, tak Octavii ujede – hlavne v zatackach. Octavie vyhraje na pocet prodanych kusu, vetsi a protoze je to SKODOVKA. Nic vic.
Timto bych tedy rad poprosil autora, aby se pokusil vysvetlit mi zvlaste tu posledni vetu bud tady a nebo na mail.
P.S. Neni to seat, ale vzdy SEAT (vsechno velky, protoze je to zkratka)! Kdyz uz chci psat clanky o autech na velkej server, nejdriv by bylo vhodny se naucit a dozvedet vubec neco o znackach obecne.
nechápu proč buzerujete autora za malá písmena…jste se asi trochu pomát ne?
myslim, ze nepomat. kdyz uz jsem velky "nezaujaty" novinar, tak by bylo se dobre alespon naucit jak se ktera automobilka pise.
??
tak ta posledna veta je fakt zaujata, to by sa profesionalnemu novinarovi nemalo stavat, myslim ze SEAT je konkurencieschopne auto a nie nejaky smejd (ako si ocividne mysli autor clanku)
Ako auto nic moc, ine narazniky a nachipovany motor, to spravi kazdy kutil na garazi.
P.S.: A pre odbornikov, ze tovarenske zvysovanie vykonu sa nepodpise na zivotnosti motora – uz vidim ako sa kvoli 55 kusom kaslu s dlhymi testami…
Aby to nedopadlo s tím výkonem jako u Astry kdy se z toho auta stává neříditelná záležitost.
A k poslední větě autora….kdybych to psal já tak budu rejpat do Škodovek, psal to on, rejpnul si do SEATA. Stava se 🙂
raci Seata nez po*ranou skodofku
Nepochopím ako mohol niekto na takomto webe ukončiť článok o automobilovej novinke takýmto blbým výrokom… To už je len za odborníka.
"Víc lidí ochotných zaplatit milion za seat na světě nebude…"