seat-konci-ve-wtcc.jpg

Seat končí ve WTCC!

Seat

Po veleúspěšném roce, kdy Seat deklasoval konkurenci, odchází ze šampionátu.

Diskuze

33 komentářů

    Monty

    koukal jsem na par zavodu a gentlemansky se rozhodne ti zavodnici nechovaji. Pokud se nekdo opre o predokolku, tak to neni moc tragedie. I skoro neuveritelny smyk jde srovnat celkem lehce. Jenze pokud mate zadokolku tak to vetsinou konci havarii.

    Takze moje stanovisko je, ze pokud by se ty ridici chovali jen trosku slusne, tak by bmw nebylo kdesi zatraceno.

    Fuzzy_Stone

    stejně nechápu to vítězství nafty nad benzínem, vůně nad smradem. Ale technika je technika…

    Josef K.

    Měly by spolu závodit auta sobě rovná. K bmw bych přišoupnul žigulíky. Svůj k svému.

    brepta

    aaaa, pan zrejme vlastni spanelske poloauto…

    Josef K.

    Žádné španělské ani baworské poloauto nevlastním. Jenom bych srovnal podmínky techniky na podobnou konstrukční úroveň. Proto bych bmw přišoupnul k žigulíkům, kam konstrukčně patří. To je pouhé konstatování faktu, není v tom nic pejorativního ani zesměšňujícího.

    Skalik

    a neni to tim, ze nafta je preplnovana a benzin atmosfera. ja bych bmw povolil turbo a schvalne …

    spooon

    přesně tak! A nebo ať jezděj jen ropáci bez vrtulky…a uvidíme…

    king

    ja bych jim povolil i sekvencni razeni

    brepta

    krome bmw (jen zanardi ma s jasnych duvodu vyjimku) maji vsichni sekvenci, bmw hacko… a jeste jen petikvalt proti sestikvaltum… sice za to muzou mit lehci auto, ale i tak…

    karel66

    Ten smr.. vůně spálené nafty , ten melodický rachot vznětových motorů . Závody už nikdy nebudou takové . :-))

    Hugo

    Zas takový rachot to není. Třeba v Brně na cílové rovince kolem 200 kph je slyšet jenom valivý hluk pneumatik. Ale když projede kolem benzín, tak to krásně proniká až do žaludku : )

    Je to škoda, že odcházejí, byli zpestřením a něčím novým. Jenom kdyby se vyrovnala pravidla. Osobně mi ještě chybí značky jako Ford nebo Alfa.

    DD

    To je dneska prvního dubna? Asi jo – "Pokroková technika moderního vznětového agregátu 2.0 TDI s mocným zátahem odspoda a s pohonem předních kol se zkrátka ukázala pro okruhové závody jako výhodnější než zastaralý atmosférický vysokootáčkový motor pohánějící zadní kola"

    Ta pokroková technika spočívá v naprosto nerovných předpisech. Kdo vyhraje záleží pouze na tom jaký přeplňovací tlak a tedy výkon povolí pro oturbené TDIčka. Pro benzíny je přeplňování zakázáno. Srovnatelný turbo benzín s pohonem zadních kol by vyhrál rozdílem třídy. Je to pouze politika, nic víc. Je to jako špičkovému sprinterovi přivázat na nohu železnou kouli a pak oslavovat že soupeř okresní úrovně ho předběhl.

    brepta

    v textu to bylo mysleno s nadsazkou, ale jinak se pod to podepisuji. bohuzel 99 % populace veri tomu, aj kto auto je uzasne, a ze je seat lepsi nez bmw… je to hnus, velebnosti. kdyby bmw nasadilo diesel, zase si k nim seat ani necuchne, jenze to uz by pak nemeli co vic nasadit 🙂

    Petr

    Co BMW branilo diesel nasadit? No?

    brepta

    melo jej vyvinutej, ale nechtelo ten sampionat devalvovat presne z tohoto duvodu. kdyby bmw prislo s dieselem, tak to ostatni muzou zabalit… jenze on je to i problem fia, kdyz neumi udelat poradna pravidla, v btcc taky jely diesely a tam odtud seat s ostudou odtahnul uz loni…

    Josef K.

    Možná je to trochu jinak. Možná, že bmw nechtělo vyrukovat s dieslem, protože měli obavy, že nebudou na seat stačit. A to by bylo marketingové fiasko. Takhle můžou pořád vařit z vody, že oni jedou s benzínem……., a že kdyby nasadili naftu, tak by to ostatním dali rozdílem třídy. kecy, kecy, kecy……

    Pokud by to byla aspoň trochu pravda, tak to dávno udělali. Většinu aut prodává bmw v naftě, takže by to pro ně bylo extra výhodné.

    brepta

    vazeny pane, vy jste uplne mimo…

    Mpesek

    no bylo t opravdu tak, bmw melo v roce 2008 naftový motor a pocitali s nasazenim v roce 2009, bohuzel do posledni chvile vyvoje nedokazali motor a auto naladit lepe nez 1 vterinu za leonem. ¨tak ten projekt zrusili no. Podle pravidel pripravovanych na rok 2011 budou ve wtcc soutezit trosku downsizovanejsi motory – 1,6 …. no uvidime ale zavodit se bude

    brepta

    dalsi vec je zakaznicky program. bmw ma hodne silny zazemi pro privatni tymy, to seat ne. i v btcc, kdyz jel seat s "tovarnim" tymem s dieselem, tak auta delal britsky tym, ale motory se vozily v krabici ze spanelska… a to zadni soukromnici nezaplati… navic proc taky, kdyz se jim to v btcc porad sypalo…

    a ono to wtcc tay budi hromadu duvery, kdyz nejvetsi sponzor sampionatu je seat… to je jako tehdy za alfy romeo. porad skemrali, ze jezdi 156, ze stary auto a dostavali vahove ulevy a ve finale v poslednim zavode jel s neustale odlehcovanym autem farfus o titul… tak bud maji plecku, ktera nejede a nebo jede a pak ma mit spravny kila… jenze to v te dobe zase byla silnym partnerem wtcc alfa romeo, ze…

    luko

    jojo presne tak je to uplne jednoduchy vezmi diesel a vyhrajes mistrovstvi sveta i se skodovkou – kam na ty blaboly chodite zabednenci

    brepta

    zrejme tomu rozumite, vic, ze? videl jste treba nekdy, jak to vypada, kdyz vezmou pri odklizeni z trati na jerab zavodni bmw a seat? aby se jim seat neprevazoval, musi v kufru sedet dva 100 kg porizci a stejne to pada na cumak… tomu rikam dobre vyvazeny zavodni auto 😉 ale to je o hazeni perel svinim… pekelna vlastnost chytraku vaseho typu, mily luko, je, ze jednak vedi prd a jednak jsou presvedceni, ze maji pravdu…

    brepta

    a kdyz uz jsme u toho, tak za penize, ktere nastrkal seat do wtcc by byla ostuda nevyhrat, sezona je stoji vic nez audi sezona v dtm… to uz asi o necem svedci, ze… ale v klidu, luko, k vam do hospody si s vasima znalostma vystacite 😉

    brepta

    pamatuje tu jeste nekdo na prvotni myslenku tehle aut super2000? ze superturismo drahy atd. a ze tohle levna trida… tak cca po 10 letech jsme takrka u superturisma…puvodne super200 jen 16" kola, hned rok na to 17". ze nejdriv jen petikvalt s razenim do h, pak si alfa prosadila sestikvalt sekvenci. ze bez kridel, ale alfa si prosadila zadni spoiler… atd. kaspari, kteri neumi udealt poradny auto porad hledaji berlicky… seat ji nasel v dieselu, zajimave je, ze meli co dealt, aby pojeli dvoulitrovy atmosfericky bmw s petikvaltem razenym do h s tou svoji cupr technikou… je mi lito tarquiniho, moc jsem mu titul pral, ale ne s timhle polautem… yvan muller jak mohl, hned vzal roha k chevroletu a udelal dobre…

    Mates

    Nemaj nahodou Naftaci povolenej vyssi vykon ?

    cca 20ps vic ?

    brepta

    to ne, ale staci uz jen to, ze maji povolene preplnovani proti atmosferickemu plneni zazehovych motoru. a to nebudu mluvit o tom, ze na kazdy zavod fia upravuje plnici tlak a maximalni otacky dieselu, aby to udrzela jakz takz vyrovnane, neumi ta pravidla vubec nastavit jednotne… to je asi jako by u atmosferickych motoru nekde dovolovala objem 2,0 a nekde 2,2 a jinde zase jen 1,8… proste nesmysl. stejne tak si nevedi rady s diesely mezi protoypy lmp…

    luko

    a vite vubec jaky motory povolila fia chevroletu a jak moc predchozi lacetti odpovidalo pravidlum … o tom se u vas v b. nebavite? Jo jsem seatak a nenecham mym oblibencum s*at na hlavu

    brepta

    predstavte si, ze vim… a taky vim, ze zaklad toho motoru je 15 let stary. a jeste, ze jste se priznal, ze jste seatak, skoro to nebylo poznat…

    XJOHNNYX

    Může mi někdo vysvětlit proč český národ vidí v BMW takovou spásu a všichni v něm vidí nejlepší auto na světě? neříkám, některý auta se jim povedli, některá i velmi dobře jezdí, ale jinak v nich nevidím nic úžasného…Sám BMW mám, aby ste si nemysleli, ale pořád dokážu koukat reálně a vidět, že bmw není všude nejlepší…

    Teď mě ukamenujte 😀

    brepta

    neni to spasa a nejlepsi auto na svete, ale ridici ve sve tride a cenove hladine dava absolutne nejvic ze vsech… jsou ale lidi, kterym rizeni takovou radost nedava a nebo jim je to sumafuk, pro neco jsou jiny auto… kdyby mne rizeni tolik nebavilo, sel bych do mercedesu nebo lexusu… ale rizeni si sakra uzivam a v tom je bmw nejdal…

    turbo

    …o Mnichovakach se totiz vi, ze umi delat poradny auta, kdezto koncernovej Seat ma honky, aby pritahnul zakazniky a splnil Ziele …nektery vozy maji dusi uz v zakladu, nektery ji nebudou mit, ani kdyby WTCC vyhraly desetkrat za sebou

    P.S.: v garazi mam zaparkovany auto s trojcipou hvezdou, ne s modrobilym tercem

    Mpesek

    nic proti bmw, ale ten nazor je trosku prominte jak z vidlakova – no samozrejme ze si v bmw nemusi nic dokazovat,proto taky 2010 nasazuji jen 2 auta (a to ani ne se 100% tovarni ucasti) a maji jen velmi malou sanci na vitezstvi kdyz chevrolet ma 3 tovarni. Mozna proto zrusil ucast temer ve vsech odvetvich motorsportu, mozna proto zacal v cechach davat na kazdy auto automaticky 20% slevy.

    bylo by lepsi se zamyslet zda nahodou neni ochuzeny fanousek o prijemnou zabavu a fandeni na zavodech nez nad tim kdo si co dokazuje a tak. ve finale budme radi i za tu ladu ktera jezdi wtcc – konecne ten thompson neco zajel i s ladou. Nastesti vsechny seaty v zavodech zustanou a to i diesely a pojedou v nich zase vyborny zavodnici jako nykjaer a snad i tarquini, michalicz, coronell a dalsi takze se bude na co koukat – jen s tim rozdilem ze seat nebude vitez mezi tovarnami – jinak ale samozrejme bude seat nebo jezdec na seatu urcite na bedne mezi jezdci…

    brepta

    kdo nikdy nezkusil bmw, nevi o cem mluvi. vyzkousel jsem stovky ruznych aut (diky me praci) a vlastnim 3… subaru legacy jako rodinne auto, bmw 320i coupe jako auto pro mne a bmw m3 jako auto pro zabavu… a muzu zodpovedne rict, ze i kdyz jsem vyzkousel vsechno mozne, nikdo jiny vam nenabidne ten pocit z jizdy a ovladani auta v kombinaci s prakticnosti a cenou jkao bmw… nikdo… coz ovsem nekdo, kdo vydoji rodinny ucet na uzasny seat s pokrokovym motorem tdi asi tezko pochopi…

    kk

    ..to se máš čím chlubit ty hvězdo trojcípá – nakonec po přečtení tvého příspěvku bych tě ani na nic jinýho netypoval – PS:doufám, že máš palubku obloženou dřevem!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist