Seat Ibiza 1.2
17 fotografiíSeat Ibiza
Seat o sobě tvrdí, že staví auta srdcem, ale v tomhle případě zaúřadoval spíš zdravý rozum. A na tom přece není nic špatného.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
17 fotografiíSeat Ibiza
Seat o sobě tvrdí, že staví auta srdcem, ale v tomhle případě zaúřadoval spíš zdravý rozum. A na tom přece není nic špatného.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Hezká recenze od profíka. Opravdu považuji pana Koubka za nejlepšího moderátora pro testování vozů. Ibiza se mi líbí, ale trojhrnek htp opravdu není emoción 🙂
Ten motor je otřesnej, já v 8 let starým autě mám o 2 deci menší objem motoru a jen o pár koní menší výkon. WV je dnes tam kde Toyota před 8 lety (mluvím teď o nejmenších motorech v nabídce). Jinak auto je to skvělé, moc se mi líbí. 1.4 TSFI (doufám, že to píšu správně) by do něj mohl být ideální motor (pokud se tam bude montovat).
Opět musím pochválit. Auto vypadá moc pěkně, i když nějaká zářivá metalíza by mu slušela víc :o) A jako vždy přemýšlím, kde je to focené. Vypadá to jako někde na kopci mezi Vráží a Lhotkou, nemám pravdu? :o)
Přesně tak, tam jsem to fotil 😉 A samozřejmě díky za pochvalu.
"…najdete i výškově seřiditelnou sedačku řidiče…"
můj Seat Arosa, což je o třídu menší auto, z roku 1998 má dva airbagy a obě dvě přední sedačky výškově seřiditelné, 50 koní, 900 kg a jezdí jak drak 🙂
Videa mají stále lepší a lepší level, jen tak dál! 🙂
Já nevím no. Je pozitivní, že v redakci zkouší nové a nové vizualní triky (čímž vývoj videí nestagnuje a jejich tvůrci se učí nové věci), ale na druhou by to video měl potom někdo zkouknout a zhodnotit, zda to nepůsobí rušivě.
Tedy pokud mohu mluvit za sebe tak to zdvojení až zXtění aut za sebou je zajímavý nápad, docela mě to prvně zaujalo, ale hodilo by se to tam tak na jeden střih, ne více. Ten podivný pohled kde jsou okraje začerněné a pozorovatel vidí jen skrz takové "vajíčko" podle mě působil rušivě.
Osobně nejsem zastáncem nového hudebního směru, kterým jste se vydali. U některých videí to sedí (jako např. u videorecenze mini), u některých už méně. Starší recenze, které měli své "autowebowské" charakteristické zvukové kulisy možná po určitém čase už připadaly monotóní a nudné (jak se neustále opakovaly), ale když jsem se na tyto videa podíval teď zpětně, musím říci, sedělo to k těm videům víc. Na druhou stranu je fakt, že jsme sami (čtenáři) vovali po novém zvukovém doprovodu a první videorecenze díky tomu dostaly nový svěží nádech avšak se vyskytly nové problémy (zpěv písničky vs komentáře redaktora). Podle mě by jste tyto dva styly mohli střídat a když už se pouštíte do hudebních kulis z písníček, možná by nebylo od věci to zkusit trochu postříhat a pomixovat stejně jako to zkoušíte s videem 😉
V této recenzi bych vyzvedl zejména informativní hodnotu, protože po zkončení videa jsem neměl hlavu plnou otázek, které by toužily po tom být zodpovězené tak, jako se tomu už párkrát stalo. Dobrá práce Honzo a spol.
tak jsem se na video podival jeste jednou. A musim rict ze hudebni doporovod mne k tomuto videu sedel suprove. Po prvnim shlednuti pred par dny jsem si uvodni spanelsou melodii broukal jeste tak pul dne.
zXteni aut se mi prave libilo hodne, protoze to krasne doplnovalo i mluveny text ohledne poctu kusu ve vyrobe atd.
Podle me super video s nejlepsim moderatorem.