Řídili jsme: monopost Formule 1
71 fotografiíreportáž
Tohle je po všech stránkách tak trochu retro. Na druhou stranu proč nenapsat článek o jízdě v F1, když je k tomu patřičný důvod.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
71 fotografiíreportáž
Tohle je po všech stránkách tak trochu retro. Na druhou stranu proč nenapsat článek o jízdě v F1, když je k tomu patřičný důvod.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
,,Přeskočíme to, že jsem dopředu zaslal na okruh své míry a tak první, co jsem udělal, se nasoukal do připravené kombinézy a závodnických BOD\’\‘
Velmi pěkné, ode mě máte body navíc! 😀
Díky za článek. Nemůžu jinak než souhlasit. Většinou machrují stylem \“ to já bych vám ukázal kdybych… \“ jedinci kteří ve skutečnosti nic moc neumí předvést. Lidé kteří něco umí jsou většinou skromní a mluví za ně činy. Každopádně věřím že to musí být pro každého autaře zážitek na celý život řídit F1 a o to víc pak člověk musí smeknout před piloty za éry dřívější kde se řadilo manuálně a aerodynamika nebyla tak funkční jako dneska.
Bylo to patrné už v jednom dílu Top gearu, taky tam postupně s formulemi zvyšlovali laťku a pro nesoudného byla jeho jízda naprosto k smíchu a odsoudil by ho jako totální řidičský dřevo.
No ale to platí celkem v jakémkoli oboru, že umíme posoudit (odsoudit) ty druhé, protože vidíme jen povrch a nemáme naprosto šajn jak jejich prce funguje, že 😉
Skvělý zážitek. Blahopřeji a závidím.
Jinak info pro milovníky atmosfér, je to použitelné až od 5 tisíc otáček za minutu.
Vážený pane Rakovane, již několikrát jsem měl nutkání Váš článek okomentovat podobně, jako dnes, kdy tak činím.
Nechme stranou, zda souhlasím s Vašimi názory. Chci se vyjádřit k formám a obsahu Vašich článků. V tomto konkrétním článku jsem narazil na celou řadu překlepů i pravopisných chyb, kterých by se žurnalista neměl dopouštět. V pořádku mi ale nepřipadá ani stylistická stránka textu. Kdybyste si odpustil historky o hospodě, Z4 i to, jak jste k takovéto zkušenosti získal příležitost, byl by článek mnohem věcnější a mnohem méně vycpaný.
Celkově (přestože jste se to snažil zdůvodnit) nevidím smysl takovéhoto článku, přestože Vaše zkušenost je pro čtenáře zajímavá a rozhodně se nejedná o reportáž, ale o článek, který patří na nějaký Váš blog.
Vážená redakce Autowebu, berte můj komentář jako zpětnou vazbu a apel na lepší řízení obsahu a jeho kvalitu.
,,Přeskočíme to, že jsem dopředu zaslal na okruh své míry a tak první, co jsem udělal, se nasoukal do připravené kombinézy a závodnických BOD\’\‘
Velmi pěkné, ode mě máte body navíc! 😀
Celý článek na mě působí takto – někdo se vychloubá u piva v hospodě před pár lidmi, někdo na webu před tisícemi lidí a potlačení pocitu hned vysvětlit týpkovi u stolu, že takhle teda ne vyustilo až v napsání tohoro nepříliš hodnotného článeku. IMHO sledovat F1 v telce a neusnout je opravdový výkon, nudnější závody neznám a proto chápu snahu vytahování se diváků kteří je sledují. Málokdo se vytahuje při závodech např. Rally, nebo i motorek obzvlášt endura a motocrossu.
kdypak jste sledoval f1 naposledy? Tato sezona je vse, jen ne nudna. Takze tyhle hospodsky kecy si laskave nechte.
Já ji naposledy sledoval někdy letos. Nevím už co to bylo konkrétně za závod, nicméně většinu času komentátor se zapálením v hlase přepočítával kdo co musí zajet a proč, aby byl v optimální pozici pro zastávku v boxech. Předjížděcí manévry se odehrávaly mícháním po pitstopech, pouze mezi jezdci, kteří spolu nebojovali přímo o pořadí. Takže buď pod modrýma vlajkama, v dramatičtějším případě když pomalejší jezdec blokoval několik kol rychlejšího. V tu chvíli opět komentátor přepočítával, že se blokovaný zdrží a nebude mu vycházet strategie. Prostě většinu času totálně rozbité pole a nikdo nebojoval s nikým. Skalní fanoušci se možná v těch strategických bojích vyžívají, ale já bych rád viděl závodění, jasné, jednoduché. Ne aby šachy začínaly už od kvalifikace, kdy (tuším, kdyžtak mě oprav) postupivší do poslední části musí zvážovat, kolik vzít paliva, aby byli co nejlehčí pro měřená kola, ale taky aby jim dojezd pasoval k první zastávce v závodě. Další zhůvěřilost – předjížděcí zóny a limity jak musí být jezdec minimálně daleko od auta vepředu, aby mohl využít předjížděcí fíčury (KERS a aktivní aerodynamiku? asi, nevím). Netuším, jestli se proti tomu předjížděný stejným způsobem může bránit, nebo musí jen sedět a čekat jako debil. Nicméně navzdory těmto umělým prostředkům si nepamatuju, že bych nějaký předjížděcí manévr během toho závodu viděl. Celá F1 je pro mě žalostným příkladem překombinovanosti a přeregulovanosti.