revoluce-u-porsche.jpg

Revoluce u Porsche?

Porsche

Modely Cayman, Boxster a 911 se pravděpodobně dočkají zásadních změn v konstrukci.

Diskuze

13 komentářů

    Honza U.

    Spoustu společného s Boxtrem a poznatky z Carrery GT? Takže motor uprostřed ? „pod povrchem je možné všechno“

    sestys

    Vzdyt skalpel je sterilni 😉 Nebal bych se toho, ze motor zmeni umisteni, vzdyt presto, ze je umisteny "spatne", ma auto velmi sterilni vlastnosti!

    Merlin

    Tak ja mam na 100% informaciu ze v Stuttgarte jazdi minimalne jedna 911 s koncepciou Translaxe (motor v predu a prevodovka v zadu). Z vonku ma len trochu vyzsiu prednu kapotu ale ked vedla neparkuje original skoro to clovek ani nepozna. Kto vie ci prave toto nie vzdialeny naslednik 911…

    wak

    Tak to by byl dobrej úlet tedam maličko změna rozložení hmotnosti, eeh

    Paolo

    Ak aj existuje nejaka 911 s motorom vpredu, tak to bude skor nejaky prototyp nastupcu 928 skryty pod karoseriou 911. Raz objavili spravy, ze Porsche planuje ozivit velke GT. Neverim, ze by Porsche zmenilo koncepciu 911. Tym by to auto zabilo.

    Charger

    Spíš testovali vnitřnosti pro Panameru:-) i když vše je možné no

    shaggy

    nova predodovka "uz" v roku 2018? 10 rokov chcu vyvijat jednu prevodovku???

    Marcus

    PDK se vyvyjijelo cca 20 let…:-))

    Henry

    Tak tak, kdyz neco ma fungovat, musi se na tom udelat plno prace, vychytat plno drobnych chyb. Porsche to evidentne udelalo (dle reakci novinaru) a sklizi (nebo bude sklizet) uspech.

    Uvital bych u Carreri motor uprostred, ale hlaven bych zmenil design zadni casti. Turbo je krasne (nemluve o GT2 nebo GT3), Cayman a Boxter taky, ale 911 mi prijde vylozene odporna (ze zadniho pohledu). Krom toho, umisteni motoru uprostred nemuze autu ublizit, jestli se nepletu… 😉

    Charger

    jediné auto kterému tohle umístění motoru může ublížit je právě 911:-) ona totiž 911 bez motoru vzadu není žádná 911…

    Bloody Cardinal

    to bude nějaký šotek, v Top Gearu psali, že nejnovější Carrera už má PDK.

    Bloody Cardinal

    jasně, zlepšete všechno, ale nechte jednu jedinou verzi 911 s manuálem, pohonem na zadek a bez elektroniky. Něco jako GT3RS, ale tak, jak je teď, aby zůstala už napořád, aby se jí vyhnuly všechny kokotiny o ochraně chodců a emisích a deformačních zónách atd.

    f4o

    suhlas na 100 percent

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist