Revoluce u Porsche?
Porsche
Modely Cayman, Boxster a 911 se pravděpodobně dočkají zásadních změn v konstrukci.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Porsche
Modely Cayman, Boxster a 911 se pravděpodobně dočkají zásadních změn v konstrukci.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Spoustu společného s Boxtrem a poznatky z Carrery GT? Takže motor uprostřed ? „pod povrchem je možné všechno“
Vzdyt skalpel je sterilni 😉 Nebal bych se toho, ze motor zmeni umisteni, vzdyt presto, ze je umisteny "spatne", ma auto velmi sterilni vlastnosti!
Tak ja mam na 100% informaciu ze v Stuttgarte jazdi minimalne jedna 911 s koncepciou Translaxe (motor v predu a prevodovka v zadu). Z vonku ma len trochu vyzsiu prednu kapotu ale ked vedla neparkuje original skoro to clovek ani nepozna. Kto vie ci prave toto nie vzdialeny naslednik 911…
Tak to by byl dobrej úlet tedam maličko změna rozložení hmotnosti, eeh
Ak aj existuje nejaka 911 s motorom vpredu, tak to bude skor nejaky prototyp nastupcu 928 skryty pod karoseriou 911. Raz objavili spravy, ze Porsche planuje ozivit velke GT. Neverim, ze by Porsche zmenilo koncepciu 911. Tym by to auto zabilo.
Spíš testovali vnitřnosti pro Panameru:-) i když vše je možné no
nova predodovka "uz" v roku 2018? 10 rokov chcu vyvijat jednu prevodovku???
PDK se vyvyjijelo cca 20 let…:-))
Tak tak, kdyz neco ma fungovat, musi se na tom udelat plno prace, vychytat plno drobnych chyb. Porsche to evidentne udelalo (dle reakci novinaru) a sklizi (nebo bude sklizet) uspech.
Uvital bych u Carreri motor uprostred, ale hlaven bych zmenil design zadni casti. Turbo je krasne (nemluve o GT2 nebo GT3), Cayman a Boxter taky, ale 911 mi prijde vylozene odporna (ze zadniho pohledu). Krom toho, umisteni motoru uprostred nemuze autu ublizit, jestli se nepletu… 😉
jediné auto kterému tohle umístění motoru může ublížit je právě 911:-) ona totiž 911 bez motoru vzadu není žádná 911…
to bude nějaký šotek, v Top Gearu psali, že nejnovější Carrera už má PDK.
jasně, zlepšete všechno, ale nechte jednu jedinou verzi 911 s manuálem, pohonem na zadek a bez elektroniky. Něco jako GT3RS, ale tak, jak je teď, aby zůstala už napořád, aby se jí vyhnuly všechny kokotiny o ochraně chodců a emisích a deformačních zónách atd.
suhlas na 100 percent