Renault Twingo 1.2 16V Dynamique
17 fotografiíRenault Twingo
Nová generace Twinga si s sebou nese jen pár nedostatků. Je to totiž docela zábavné a roztomilé auto. Rychlá verze od RenaultSport dostane skvělý základ.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
17 fotografiíRenault Twingo
Nová generace Twinga si s sebou nese jen pár nedostatků. Je to totiž docela zábavné a roztomilé auto. Rychlá verze od RenaultSport dostane skvělý základ.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No na první pohled mě zaujala přední maska, protože ta inspirace Škodou Yeti je více, než jasná. Vypadá to na malé, hravé auto, ale zase mi to všechno kazí ten symbol automobilky na čelní masce….opravdu nemusí každý vědět, že to auto je hned na (i)…;-)))
Kam jste dal oči? 🙂
podobnost se škodou Yeti? ano je to podobné v tom, že je to také auto, také to má světla a dokonce i mlhovky!:) dokázal bych snad připustit jen podobnost oněch mlhovek, resp. \“návaznost\“ na světlomety. Jinak ale členitost masky a celkové rozvržení je o dost jiné.
Inspirace neinspirace, maska na Yeti se mi vždycky líbila, ale tady působí poněkud nepatřičně. Měli to udělat imho opačně – vykousnout mlhovky a ne hlavní světlomety. Zajímalo by mě, jak Twigo vypadá bez mlhovek.
Designově je Twingo zdařilé, snad až na ty zadní dělené světlomety, i ty levné plasty by tomu člověk odpustil, je to levné auto, ale ta centrálně umístěná kaplička přístrojů? Japonci od toho u nového Yarisu upustili a je to jen ku prospěchu věci. Navíc francouzská elektronika není známa zrovna svou spolehlivostí, a proto bych volil analogové řešení. Pak sedadla zcela bez bočního vedení a mizerně seřiditelný volant dělají ze vcelku zajímavého auta něco, co bude spíš k vzteku, nebude totiž zábava tohle auto řídit po okreskách rychle, a to je škoda.