Renault Mégane R.S. Cup (2012)

36 fotografiíRenault Mégane

V záplavě módních frikulínských crossoverů není úplně jednoduché najít skutečné auto pro nadšené řidiče. Pár jich ale ještě na světě existuje.

Diskuze

10 komentářů

    olso

    Zdravim oboch redaktorov, diky za recenziu, video by bolo fajn. Nepocitili ste deficit jednoduchej zadnej napravy oproti viacprvkovemu zavesenie? Da sa vobec predstavit, aky by Megane bol s multi-linkom?

    radaumacher

    Osobně si myslím, že se multi-link přeceňuje. Ne že by to bylo řešení k zahození, to ne, ale myslím si, že správným nastavením se rozdíl takřka smaže. Ostatně, perfektní důkazy jsou minimálně dva – zde testovaný Megane RS a Civic Type R. Oba patří do kategorie perfektních jízdních vlastností a ani jeden k tomu nepotřebuje nic víc než \“vlečňák\“.

    olso

    Neviem posudit, len som predpokladal, ze na horsej ceste s tvrdsim podovzkom sa vlecnak vs multilink prejavit musi, ale mozno taky ne:-).

    Mike

    Těžko říct, ale já věřím, že by to poznat bylo. CTR 8G a CTR 7G budiž toho důkazem. I když jízdní vlastnosti CTR 8G nejsou špatné, jízdní vlastnosti CTR 7G jsou lepší, protože předchůdce má víceprvek, zatímco 8G ne, postavil je proti sobě TG, je to na netu.

    k.ik

    při pomalé jízdě je dost tvdý, ale čím rychleji jedeš, tím je podvozek poddajnější

    jirik

    Ale no tak, ten novej Type R není zase tak dobrej, minulá generace je lepší právě z důvodu víceprvkové zadní nápravy a hmotnosti.

    Lancer

    Podle mě to má moc malej kufr! A velkou spotřebu.. :p

    v3jc3

    Osobně bych řekl že momentálně neexistuje lepší sériová předokolka na okruh. Zrovna včera jsem se vrátil z Nordschleife a Megane RS je po BMW M3 a Porsche GT3 nejčastější auto… A funguje tam neskutečně, většina ostatních aut, včetně Focusu RS byla v zatáčkách pomalejší.

    Honza

    Souhlasím. Doma jezdím s minulou Astrou s vlečenou nápravou a v práci s Octavkou s multi-linkem. Musím uznat, že se Astra Octavii podvozkově minimálně vyrovná, spíš mi víc vyhovuje Astra. Míň se naklání a celkově na mě podvozek působí důvěryhodněji. Nehledě na to, že jednodušší náprava ma delší výdrž…

    Honza

    Souhlasím. Doma jezdím s minulou Astrou s vlečenou nápravou a v práci s Octavkou s multi-linkem. Musím uznat, že se Astra Octavii podvozkově minimálně vyrovná, spíš mi víc vyhovuje Astra. Míň se naklání a celkově na mě podvozek působí důvěryhodněji. Nehledě na to, že jednodušší náprava ma delší výdrž…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist