Renault Mégane R.S. Cup (2012)
36 fotografiíRenault Mégane
V záplavě módních frikulínských crossoverů není úplně jednoduché najít skutečné auto pro nadšené řidiče. Pár jich ale ještě na světě existuje.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
36 fotografiíRenault Mégane
V záplavě módních frikulínských crossoverů není úplně jednoduché najít skutečné auto pro nadšené řidiče. Pár jich ale ještě na světě existuje.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zdravim oboch redaktorov, diky za recenziu, video by bolo fajn. Nepocitili ste deficit jednoduchej zadnej napravy oproti viacprvkovemu zavesenie? Da sa vobec predstavit, aky by Megane bol s multi-linkom?
Osobně si myslím, že se multi-link přeceňuje. Ne že by to bylo řešení k zahození, to ne, ale myslím si, že správným nastavením se rozdíl takřka smaže. Ostatně, perfektní důkazy jsou minimálně dva – zde testovaný Megane RS a Civic Type R. Oba patří do kategorie perfektních jízdních vlastností a ani jeden k tomu nepotřebuje nic víc než \“vlečňák\“.
Neviem posudit, len som predpokladal, ze na horsej ceste s tvrdsim podovzkom sa vlecnak vs multilink prejavit musi, ale mozno taky ne:-).
Těžko říct, ale já věřím, že by to poznat bylo. CTR 8G a CTR 7G budiž toho důkazem. I když jízdní vlastnosti CTR 8G nejsou špatné, jízdní vlastnosti CTR 7G jsou lepší, protože předchůdce má víceprvek, zatímco 8G ne, postavil je proti sobě TG, je to na netu.
při pomalé jízdě je dost tvdý, ale čím rychleji jedeš, tím je podvozek poddajnější
Ale no tak, ten novej Type R není zase tak dobrej, minulá generace je lepší právě z důvodu víceprvkové zadní nápravy a hmotnosti.
Podle mě to má moc malej kufr! A velkou spotřebu.. :p
Osobně bych řekl že momentálně neexistuje lepší sériová předokolka na okruh. Zrovna včera jsem se vrátil z Nordschleife a Megane RS je po BMW M3 a Porsche GT3 nejčastější auto… A funguje tam neskutečně, většina ostatních aut, včetně Focusu RS byla v zatáčkách pomalejší.
Souhlasím. Doma jezdím s minulou Astrou s vlečenou nápravou a v práci s Octavkou s multi-linkem. Musím uznat, že se Astra Octavii podvozkově minimálně vyrovná, spíš mi víc vyhovuje Astra. Míň se naklání a celkově na mě podvozek působí důvěryhodněji. Nehledě na to, že jednodušší náprava ma delší výdrž…
Souhlasím. Doma jezdím s minulou Astrou s vlečenou nápravou a v práci s Octavkou s multi-linkem. Musím uznat, že se Astra Octavii podvozkově minimálně vyrovná, spíš mi víc vyhovuje Astra. Míň se naklání a celkově na mě podvozek působí důvěryhodněji. Nehledě na to, že jednodušší náprava ma delší výdrž…