Renault Laguna (2000 – 2007)

9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Druhá generace Renaultu Laguna je mezi stejně starými vozy své třídy snad nejlevnější ojetinou vůbec. Důvodem je četný výskyt poruch i design, který každého neosloví.

Diskuze

12 komentářů

    huh

    Pro mě jedno z tvarově nejvydařenějších aut vůbec (před faceliftem). Je to dokonce mnohem lepší, než u současných Renaultů. Bohužel, je to asi jeho jediná velká výhoda 🙁

    2.0 dci je nespolahlivy? Na rozdiel od 1,9 pokial viem ma vodou chladene turbo a odolnejsie vstreky – napokon, tie motory robia doteraz…

    Driver

    Pokud vím, tak tam odcházejí ložiska na klice

    Ragnotti

    Jasne ze 2.0DCI. Vinikajici motor ktery vydrzi. Rozvodovy retez, vodou chlazene turbo, vztriky Bosch. Najlepsi volba ale byl az od r.2007.

    veto

    aj 1,9dci ma vodou chlaeden turbo. Od roku 2004. Do orku 2004 by som tento motor neodporucil vobec, kedze mal velke problemy so vstrekovacmi a aj s turbom.
    od roku 2005 by som ale s 1,9dci nemal problem. 2,2dci je tragicky motor, ten by som nekupoval vobec. 3,0dci od isuzu je ale uplne najhorsi, ma zle konstrukcne riesenie a bezne odchadzali do 100 000km, bolo treba novy motor(poddimenzovane kanaliky, zle chladeny 6ty valec, prehriatim motora praskali hlavy, alebo sa skrutil hlinnikovy blok motora.
    2,0dci, 3,0dci su motory vyvijane nissanom, s tymi nie su problemy od zaciatku. 1,9dci a aj 1,5dci je uz dnes bezny motor porovnatelny s inymi common railami starsej generacie(turbo diera, kultivovanost)
    Ale problemy s vstrekovacmi nemal len renault, velke problemy mal aj Ford, Opel, PSA…. no z eu vyrobcov s nimi nemal problem snad len Fiat. A VW, ale ti nemali common rail. V suhrne by som common raily pred rokom 2005 vobec nekupoval(vyhoda pre VW)

    veto

    aby som doplnil, tak 3,0dci predavane dnes uz nie su isuzu…ale neviem v ktorom roku ich vymenili

    loco87

    Caute
    No nevím kde došli na jejich nazor u motorů 2.2dCi-ten motor v serii jezdí za 7,7l,kdejaka benzinová 1.8 jezdí za víc,já s mou 2.2dCi jezdím za 6.7l a to jí docela dost šlapu(je nachipovaná takže místo 150k/320Nm mám 183k/400Nm) a teda i o ten litřík nižší spotřebu.Panel klimatizace-taky kapitola sama pro sebe-blikání způsobuje rezistor o hodnote 100 Ohm-po odstranění krytu je hned vedle displaye a je označen číslem 101..nevím kde došli na to že Lagunka vypadá jako UFO,daleko víc jako ufo vypada jedna z posledních verzi Hondy Civic,a jěště problém s kartou-pokud Lagunka nenastartuje po zmáčknuti tlačítka START/STOP(resp to tlačítko se musí podržet)stačí rozdělat čtečku karet,nahradit upadlý kolík 1 stupňe zapalovaní eskapaskou a pak to opět funguje….ale cituju jednoho kluka z recenze Avantimu na sauto-takjak Avantime i Lagunka na silnici pluje nikoliv plave…luxusní dálkový křižník…a do zatáček jde taky dobře….snad 1000x ozkoušeno v Buchlovských horách,kdo tu cestu zná tak ví…čaute

    David

    Jo 2.0 TDI PD, hlavně BKD, fakt výhoda pro vw…

    miro

    Design auta je najvacsie plus u dvojkovej laguny,hlavne v porovnani s nudnou konkurenciou,,Cize tato \“veticka\“od autora clanku je strasne subjektivna a svedci o jeho zaujatosti

    markon

    Na tento velmi kritizovaný model nemůžu vůbec nadávat. Kupoval jsem grandtour 1.9Dci, 79kw r.v. 2003 když mělo mít 103000km najeto. Prodával jsem ho ve 270000 s původním turbem, vstřiky spojkou atd. Za celou dobu jsem měl pouze jednu závadu v ceně 10000kč a to, nějaké pomocné naftové čerpadlo. Když nepočítám spotřebák- což není investice, ale nutnost. Pro mě to bylo nejspolehlivější auto, které jsem měl. Po Laguně jsem koupil Passata B6 2.0 TDI 103 kw a naprostý propadák. Nejsem postižen kultem žádné značky a tak jsem si pořídil Mondeo MKIII 2.0 TDCI a zatím velká spokojenost. Potrpím si na komfort a Laguna na tom byla ze zmíněných aut nejlépe. Tím myslí zejména minimální hlučnost. V jízdních vlastnostech (podvozek) vede z uvedených aut Mondeo. Ale vůbec bych se nebál do Laguny jít znovu.

    Matej.

    Koupil jse si Ojety .Renault Laguna 2, mam uctu k tomu autu co se spotreby tyka, mekke sedacky, nizka spotreba, po okrskach 6,2l az 6,8l. Na to, ze je to dvou litr. Jedna jedina vec mi mrzi, ze je na tech to palubkach namontovana podstatne mala obrazovka navigace. Je to dovoz z Nemecka a stav ma byt udajne 135000km, cemuz se da verit. Tapecirunk velice zachovaly, neoslapane pedaly atd. Pohodlny a mekke perovani. Musim zatukat, ale zatim zadne problemy. S porovnanim se Skodou Octavia se jizda a pohodli neda srovnat. Skodovka ,coz je skoda, je a snad porad bude tvrda a tvrda.

    Matej.

    Koupil jse si Ojety .Renault Laguna 2, mam uctu k tomu autu co se spotreby tyka, mekke sedacky, nizka spotreba, po okrskach 6,2l az 6,8l. Na to, ze je to dvou litr. Jedna jedina vec mi mrzi, ze je na tech to palubkach namontovana podstatne mala obrazovka navigace. Je to dovoz z Nemecka a stav ma byt udajne 135000km, cemuz se da verit. Tapecirunk velice zachovaly, neoslapane pedaly atd. Pohodlny a mekke perovani. Musim zatukat, ale zatim zadne problemy. S porovnanim se Skodou Octavia se jizda a pohodli neda srovnat. Skodovka ,coz je skoda, je a snad porad bude tvrda a tvrda.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist