Renault Fluence – kladivo na Rapid zná svou cenu

7 fotografiíRenault

Francouzský sedan vyráběný v Turecku prošel faceliftem a teď dostal i novou českou cenovku. Jak si povede proti Škodě Rapid?

Diskuze

8 komentářů

    Andrew

    Kam se poděl benzínový dvoulitr?

    lojza

    Tohle je spíš palička. A ještě gumová 🙂

    michal

    Dovolím si tvrdit,že až na ten zvětšený znak,který ve mě evokuje něco,to auto vypadá velice dobře,elagantně a facelift mu velice prospěl.Ještě by mohli takových 10-15000 slevit a bude se prodávat velice dobře a to i u nás,kde se tradičně dává přednost kombíkům a liftbackům.

    Leon

    ….to je kladivo na Octavii,….Rapid lze porovnávat tak s Aveem, Linií,Thalií a pod.,…to že jsou v podoné cenové relaci a chybně to vede Vámi prováděným srovnávacím testům,…je jenom tím, že je stále šíleně předražený,…původně to mělo být auto za 250tis., bohužel jen mělo !!!

    Kuban

    samozřejmě to můžeš srovnávat i s rapidem proč ne, ono do 5set tisíc Korun stejně dostaneš rapida na stejné úrovni jako Octu…. Cenovkám se splašily kladiva… Důvod proč nikdo nechce Octu s Fluencem srovnávat je ten, že nejvýše vybavená Octa je technologicky (elektronika a vychytávky) o 6let dál než Fluence… Tedy suma sumárum, Fluance za 4statisíc se s oktávkou nesrovnává proto, protože oktávku za 4statisíc naprosto rozemele ve všem, ale proti octě za 8settisíc zase nemá šanci 😀

    btw: nechci být hnidopich, i já musím uznat, že octa se s fluencem špatně srovnává

    Kuban

    dodatek: všem je jasné, že octa v plné výbavě bude taková rarita, asi jako presidentský vůz…

    Andrew

    Srovnáváte Fluence s Oktávií? Ze kterého měsíce jste spadl, prosím pěkně? Nejsem fanoušek Škodovky a přiznávám, že v autosalonu vypadají podobně. Ale naprosto objektivně musím říct: projeďte se oběma auty a zjistíte, že mezi nimi leží propast několika světelných let. Motory počínaje, přes ovládací prvky (zejména pedály působí jako z nějaké dětské hračky) a podvozkem konče. Po svezení ve Fluence jsem musel docela smutně (celkem se mi, když stál na místě, totiž líbil) konstatovat, že tohle auto ještě nevyšlo z beta-testingu. Je to jeden velký nedodělek (to už je tak, když se při vývoji myslí jen a pouze na cenu). Možná na tom facelift něco zlepšil, ale moc tomu nevěřím.

    TST

    Myslím, že srovnání Octavie a Fluence je docela reálné. Škodovka je určitě dravější, co se jízdních vlastností týká a do cíle vás doveze, při nedodržování rychlosti, zajisté o celé tři minuty dříve, ale pohodlí jsem v ní nikdy nenašel. Kdo nevěří, ať si zkusí najet přes 1000 km v jednom tahu v obou autech. Po 300 km v Octavii jsem nevěděl, jak si sednout, aby záda nebolela, ale ve Fluenci jsem po celou dobu bolest zad nepocítil. Také bublinky v nápojích mi ve Fluenci vydržely déle, než v (promiňte mi ten výraz) a berte jej s rezervou) „roztřepané“ Octavii na D1.
    Je také pravda, že se moc často nestěhuji, takže kufr s velkým vstupem mi moc nechybí a lednici či pračku mi jednou za X let doveze zdarma prodejce až do bytu či domu a na nábytek si půjčuji dodávku z prodejny, kde nakupuji. Pokud ale tyto komodity vozíte často a třeba i na dovolenou, pak větší kufr nepochybně potřebujete.
    Co se týká technologií, dá se to vůbec srovnávat? Připadá mi to jako srovnávání 10″ tabletu s OS Adroid a OS Windows. Každý přece ví,co od zařízení očekává a podle toho si vybírá a pokud si koupí dané zařízení, musí počítat s tím, že na něm jsou jiné funkce nebo vymoženosti. Tak mi to připadá i s technologiemi v autě.
    Osobně od auta očekávám, aby mě přepravilo bezpečně a pohodlně z bodu A do bodu B v rozumném čase a s komfortem a to za rozumný peníz. Pak už záleží jen na tom, čeho chci víc, jestli komfortu (Fluence) nebo dynamiky (Octavia). Jestli bych však preferoval sportovní jízdu před komfortem, poohlédl bych se buď po dynamičtějším motoru Octavie, nebo úplně jiném typu vozu. Ale tam jsou i cenovky někde jinde.
    Určitě se najdou i tací, kteří budou hovořit něco o spolehlivosti, ale mají tyto informace ověřené? Fluence je konstrukčně řešen i na nezpevněné cesty východních trhů, takže by měl nějakou dobu přežít a v bazarech jich také moc nenajdete. Na vrakovištích už vůbec ne, pokud auto nebylo na odpis po havárce. A to už je na trhu od roku 2009, kdy by se měly vady začít projevovat.
    Toť můj názor…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist