Range Rover SDV8 (2013)
60 fotografiíLand Rover Range Rover
Nový Range Rover je lehčí a samozřejmě ekologičtější a úspornější. Ale to, jak jezdí, se musí zažít a ne jen popisovat nějakými frázemi v tiskové zprávě.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
60 fotografiíLand Rover Range Rover
Nový Range Rover je lehčí a samozřejmě ekologičtější a úspornější. Ale to, jak jezdí, se musí zažít a ne jen popisovat nějakými frázemi v tiskové zprávě.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zajímavé počtení, co udělat head – to – head test s Toyotou Landcruiser?
Zajímavý námět, ale obávám se, že by to Toyota projela na celé čáře. Na silnici určitě. Ale pokud se naskytne příležitost, není důvod to nezkusit.
Je toto prve auto na autowebu ktore dostalo od Vas 5 hviezdiciek? 🙂
Tím projetím si nejsem tak jistý.Toyota V8 je hodně drsný offroad!!! A na cestu má kouzelné tlačítko \“Sport\“.
Ten nový RR bude za pár let ve šrotu a Toyota LC V8 tady bude jezdit ještě další dvě dekády. A v terénu nemá RR prošpikovaný čínskou elektron. proti LC V8 žádnou šanci, vy novinářští snílkové.
absolutní nesmysl. LC možná funguje v terénu, ale všude jinde na RR ztrácí. Ale to se špatně vysvětluje. V RR se musí člověk svést a už nikdy nenapíše takový nesmysl. Je to jiný svět
BEHOLD THE KING OF TROLLING
Na rozdíl od Vás mám zkušenost s oběma vozy. RR předchozí generace jsem se rychle zbavil z důvodu značné poruchovosti a to jak elektr. tak mechanických částí. V terénu RR vůbec nestíhal oproti LC V8. A na silnici mám sedan, Vy nesmysle.
Na silnici by to LC projel určitě, v terénu v reálném životě by to prošvihl RR na celé čáře. To proto, že LC je vůz konstruovaný pro reálný život v terénu a ne pro civilizační masírku . Jakkoli může být RR v terénu schopný, bude mu chybět odolnost a výdrž. Mám kamaráda, který již přes 20 let pracuje ve světě jako důlní ing. Írán, Borneo, Sumatra, centrální Čína. Podle jeho zkušeností jsou jen dvě auta, která obstojí : Defender a Landcruiser/Hilux. Vše ostatní, všechny ty Patroly, L200 a další jsou k ničemu. NIc nemá takovou mechanickou odolnost, aby obstálo. RR tak možná na výlet z Durbanu do Kruegerova národního parku, a tím to končí… Do delty Okavanga je to málo.
Range Rover 5.0 V8 SC – 138 000 km a pořád běží. Přitom skoro každý týden jede do hlíny. V terénu hodně záleží na pneumatikách.
Nechcete snad tvrdit, že 140t je na auto typu RR nějaký velký nájezd.. To není zas až tolik ani u běžného auta. Nevím, jak je to teď, ale v minulosti měl RR problém právě s elektronikou. Jinými slovy, i když to auto určitě schopné je, zejména díky \“spolehlivosti\“ předchozích generací bych si ho nikdy nekoupil.
Že se chová LCV8 na silnici stejně jako nový RR SDV8? Hoši, to asi ne. Souhlasím, že v terénu zvládne Toyota minimálně to samé co RR, ale na silnici je to samé rozhodně nezvládne. RR váží o 400 kg méně, má o 50 kW víc, k tomu modernější 8st. automat, celkově mi to srovnání přijde od věci. Že toyota najezdí 500 000 km a RR polovinu? To je taky možný, ale třeba šla s novou generací spolehlivost krapet nahoru. Navíc RR je volba srdcem, to je jaky Maserati 4porte GT-S vs Audi A8. U mě neporovnatelné. Tento nový RR je pro mě stělesněním dokonalosti (ikdyž může mít své mouchy).
Novinářští kašpaři při absenci argumentů začnou mazat příspěvky, komické.