Range Rover Velar přijíždí jako reprezentant vytříbených detailů

Range Rover Velar přijede v roce 2024 s lehkým faceliftem. Hlavní změny se udály v interiéru, který je ještě více redukovaný s velkou centrální obrazovkou a novými materiály.
rr_velar_24my_interior_foto-4-1100x618.jpg Zdroj: Jaguar Land Rover

Vizuálně pořád RR

V rámci exteriéru se toho u Velaru moc nemění. Mřížka masky chladiče je dále hezky v souladu s plovoucí střechou, nepřerušovanou boční linií a zapuštěnými výsuvnými klikami dveří. Nové jsou supertenké ledkové světlomety, které  přinášejí technicistní vzhled připomínající drahokam a optimalizované osvětlení vozovky, zatímco karoserie je vylepšena nižším zadním nárazníkem a tmavými detaily.

Lehkost interiéru

Uvnitř najdete prohnutý skleněný dotykový displej s úhlopříčkou 11,4 palce, který  je integrovaný do středové konzoly a poskytuje okamžité a intuitivní ovládání všech klíčových funkcí vozidla.

Dál s plug-in hybridem

Vylepšený Range Rover Velar poskytuje vysoký výkon a to včetně plug-in hybridu P400e. Ten je k dispozici spolu s řadou kultivovaných zážehových a vznětových motorů Ingenium, které jsou všechny vybaveny systémem Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV). Tím se zvyšuje hospodárnost a výkon.
Tradiční jízdní komfort vozů Range Rover zajišťuje vylepšený podvozek a jeho nastavení. Na přání dodávané elektronicky řízené pneumatické odpružení díky pokročilému systému Adaptive Dynamics, který plynule mění tlumící síly na každém kole, poskytuje nerušený komfort i na rozbitých cestách a zároveň vyhlazuje nerovnosti.
Vyspělý hybrid P400e nabízí to nejlepší ze všech světů, neboť kombinuje elektromotor o výkonu 105 kW se zážehovým motorem Ingenium. Vyváženost jízdy v čistě elektrickém režimu a výkonu zážehového motoru znamená, že Range Rover Velar P400e je ideální pro krátké jízdy po městě i delší cesty. Očekávaný reálný dojezd činí přibližně 50 km, což je dost na to, aby průměrná denní vzdálenost ujetá vozem Range Rover Velar mohla být absolvována s nulovými emisemi z výfuku. Pro delší cesty poskytuje plug-in hybridní pohonná jednotka kombinovaný reálný dojezd na benzin a elektřinu 684 km.

K dispozici jsou i klasiky

A jaké jsou další nabídky motorizace  RR Velar

Hybrid

  • P400e – 404 koní, 2,0 litru, 4 válce, benzin, PHEV, 640 Nm při 1500-4400 min-1, 8AT, AWD

Petrol

  • P250 – 250 koní, 2,0 litru, 4 válce, benzin, 365 Nm při 1300-4500 min-1, 8AT, AWD
  • P340 – 340 koní, 3,0 litru, 6 válců, benzin, MHEV, 480 Nm 1500-4500 min-1, 8AT, AWD
  • P400 – 400 koní, 3,0 litru, 6 válců, benzin, MHEV, 550 Nm 2000-5000 min-1, 8AT, AWD

Diesel

  • D200 – 204 koní, 2,0 litru, 4 válce, diesel, MHEV, 430 Nm 1750-2500 min-1, 8AT, AWD
  • D300 – 300 PS, 3,0 litru, 6 válců, diesel, MHEV, 650 Nm 1500-2500 min-1, 8AT, AWD

 

Vylepšený Range Rover Velar je možné objednávat již nyní. Předběžné ceny začínají od 1 798 128 Kč

 

17.2.2023 9:29| autor: Tomáš Malík | zdroj: Jaguar Land Rover

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist