Právě testujeme: Toyota GT86
Toyota
Nejočekávanější chvíle tohoto roku nastala, je tady zbrusu nové japonské kupé s pohonem zadních kol a my od něj máme klíče.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Toyota
Nejočekávanější chvíle tohoto roku nastala, je tady zbrusu nové japonské kupé s pohonem zadních kol a my od něj máme klíče.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Snad se nepotvrdí kritika magazínu Evo, zřejmě vyvolaná touhou po senzaci v době, kdy všichni na to auto (případně BRZ) pějí ódy.
Snad se nepotvrdí kritika magazínu Evo, zřejmě vyvolaná touhou po senzaci v době, kdy všichni na to auto (případně BRZ) pějí ódy.
Snad se nepotvrdí kritika magazínu Evo, zřejmě vyvolaná touhou po senzaci v době, kdy všichni na to auto (případně BRZ) pějí ódy.
Podle mě Evo mělo BRZ s automatem, a to na okruhu asi neni žádná síla. Věřim, že manuál bude lepší.
Ano, Evo mělo automat, navíc konkrétně v tomhle autě má delší zpřevodování než manuál.
Tak oni si, pokud si dobře vzpomínám, stěžovali i na to, že to nešlo \“urvat\“ plynem (sic!), a když už záď vybočí, neděje se tak prý dost čitelně. Stačilo se ale podívat, jak ten redaktor řídil, to ve mě moc důvěryhodnosti nevzbudilo. Možná se ale pletu. Každopádně jsem zvědav na to, co řeknou \“naši\“ redaktoři z autowebu.
Ať už je to jakkoliv, stejně jsem rád za tohle \“pravověrné\“ auto v dobách samých 4×4 suv, sav a sac…
a suck…
Tak na tento test jsem hodně zvědav! Už se těším na video. 🙂 Upřímně, výkon 200k mi přijde i při té váze málo. Doufám, že opravdu udělají i silnější verzi. U Subaru mám takový divný pocit, že to nebude úplně ono. Přeci jen, Subaru == 4×4. I se mi líbí méně než Toyota, snad neudělalo Subaru krok vedle…