Právě testujeme: Toyota Aygo Czech Edition
6 fotografiíToyota
Faceliftované miniauto dorazilo do naší redakce. Bude stejně dobré i za hranicí velkoměsta?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
6 fotografiíToyota
Faceliftované miniauto dorazilo do naší redakce. Bude stejně dobré i za hranicí velkoměsta?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Místo korejská trojčata mělo asi být kolínksá torjčata,ne? 🙂
Takže ještě jednou a bez překlepů – …měla být kolínská trojčata,ne? 🙂
V prvním článku 67 místo 68 koní, potom korejská trojčata, hmotnost přes 900 kg (jistě, ale s řidičem) a ve finále „kvalty jsou krátké“ – dál už jsem nečetl. Až budeš pisálku zase něco opisovat, bez toho, abys to vyzkoušel, tak alespoň opisuj bez chyb. Ke krátkým kvaltům: 1. – 50, 2. – 100, 3. – 150 fakt krátké… hlavně na litrový motor.
Aygo se nedělalo v naftě. Japonci nejsou tak blbí, aby cpali ropu do miniauta. Pouze Citroen a Pažout, ale jen na chvíli. Po roce šel sazomet do kopru a už jen benzín.