Právě testujeme: BMW M5 (F10)
Supersedan z Mnichova nám bude několik dní dělat společnost. Máme za sebou první kilometry, na co jsme kromě děsivé spotřeby přišli?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Supersedan z Mnichova nám bude několik dní dělat společnost. Máme za sebou první kilometry, na co jsme kromě děsivé spotřeby přišli?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
20,2? Moje stará M5 E60 jezdila ve městě za 18. Tomu říkám pokrok.
Chtěl bych docela vidět a znát porovnání M5 – E60 – F10. Je jasný že pokrok se nezastaví, ale je to opravdu tak velký skok?——-A kdyby se poštěstilo tak třeba test ještě starších generací 🙂 (E39,E34,E28) 🙂
Chci se zeptat zda jste vypozorovali jakym zpusobem a jak moc se na zvukovem projevu podepisuje zminovana elektronicka ficura. Je to soucasti audiosystemu,nebo je na to nejaky specialni system?
Da se to pripadne vypnout? A pocitove jak moc to ovlivnuje realny zvuk?
Osobne me pouziti takoveto „berlicky“ v aute tehle tridy a zamereni dost mrzi a nedokazu si to nicim vysvetlit.Pochopil bych to u aut typu CR-Z kde ke „sportovnimu“ pocitu je zvukovemu projevu auta nutno trochu pomoct,ale u M5 mi to prijde jako naprosty nesmysl a rouhani:)
Jeste bych pochopil ficuru kterou nasadil Ford do noveho ST v podobe jakesi akusticke roury,ale kdyz uz mam v aute osmivalec s turbem je pochopitelne,ze bude znit jinak nez atmosfericky desetivalec a konec!
Dik za odpoved
Chci se zeptat zda jste vypozorovali jakym zpusobem a jak moc se na zvukovem projevu podepisuje zminovana elektronicka ficura. Je to soucasti audiosystemu,nebo je na to nejaky specialni system?
Da se to pripadne vypnout? A pocitove jak moc to ovlivnuje realny zvuk?
Osobne me pouziti takoveto „berlicky“ v aute tehle tridy a zamereni dost mrzi a nedokazu si to nicim vysvetlit.Pochopil bych to u aut typu CR-Z kde ke „sportovnimu“ pocitu je zvukovemu projevu auta nutno trochu pomoct,ale u M5 mi to prijde jako naprosty nesmysl a rouhani:)
Jeste bych pochopil ficuru kterou nasadil Ford do noveho ST v podobe jakesi akusticke roury,ale kdyz uz mam v aute osmivalec s turbem je pochopitelne,ze bude znit jinak nez atmosfericky desetivalec a konec!
Dik za odpoved
Za kolik to zajede ten váš polygon? a kolik to vůbec jede nejvíc?
Jak velký to má kufr? Větší, než octavie? Vejde se do toho kočárek? Kolik se tam vejde kol? Co to má navíc oproti Roomsteru Sport? Dá se to čipnout? Jaké na to dávají z fabriky sériové gumy?
Driftuje se s tím turbem líp/hůř, než třeba s E60 M5?
Je lepsi nez e60 M5? 🙂
Mám jen jeden dotaz – má to škrabku ve víčku nádrže a deštníček v zadních dveřích? ;-))
Jaký rozdiel v pružnom zrychlení nameráte pri plne naloženom aute vs iba s vodičom
Neříká se, prostě to tak je. A víc než trochu. Jmenuje se to Active Sound Design a existuje k tomu spousta oficiální i neoficiální dokumentace.