Porsche Panamera Turbo
10 fotografiíPorsche Panamera
Svezli jsme se s Porsche Panamera - prvním čtyřdveřovým sportovním sedanem od Porsche.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
10 fotografiíPorsche Panamera
Svezli jsme se s Porsche Panamera - prvním čtyřdveřovým sportovním sedanem od Porsche.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
A kdybyste si měli vybrat mezi Panamerou a Quattroporte?
A co takhle Aston Martin Rapide ?
Rapide za a) ještě není, za b) bude asi stát o dost víc a za c) bude lepší než Panamera i Quattroporte. Ale já se ptám právě na tyhle dva.
Panamera stojí 3.8 mega a Rapide bude stát asi 4.7 mega tak počkáme na jaro a zatím došetříme těch pár set tisícovek 🙂
pánové, jednoznačně quattroporte,) za všech okolností.. to auto nemá konkurenci,) panamera je kus luxusu, ale neni to pěkný ani stylový,)
ja to auto chci
diky,radsi ne …sestrenice si koupila novou fabii a hned druhej den ji to nekdo objel klicem …fabii – sunku za nejakejch 300 tisic!! no,a kdyz nechala lak vyspravit,tak za par dni ji nedal prednost nejakej 30ti-letej blbanek v 15 let starym petkovym touringu …ne,nestava se to vsem,ale kdyz si predstavim,ze by se to stalo mne na mym zhruba 4x drazsim aute,tak me bere des a co pak s Panamerou,ktera je jeste mnohem drazsi
To ma byt test/recenze/preview??
Plna stranka zvastu, ale informace vypovidajici o samotnem aute aby pohledal.. Otazka na telo: Opravdu jste s tim jeli? Takovy clanek totiz napise prumerny zak 7.tridy, ktery pravidelne cte motoristicke casopisy a pritiom opravdove porsche videl pouze na obrazku.. palec dolu (ostatne jako vse na AutoWebu posledni dobou)
Proto to je v rubrice "Prvni jizda"!!!! Jedna se o prvni dojmy a ne plnohodnotny nebo dlouhodoby test!!Pravdepodobne mel dotycny redaktor na jizdu a celkove poznani vozu velice malo casu!
Kdyz chces hned nekoho kritizovat,tak kritizuj aspon logicky a rozumne.
A kdyz ti to tu tak leze na nervy,tak nevim proc porad ztracis cas a navstevujes tyto stranky!
Jistě jste pochopil, že se jedná o text přejatý od magazínu iMOTOR a ještě od britské redakce.
Není totiž v našich silách ani možnostech, abychom přinášeli pravidelně a hlavně aktuálně nejnovější auta typu Panamery. Vždyť jen dostat se za volant novinářského Porsche Cayenne Diesel vyžaduje ukecávání, domlouvání, prosení a škemrání.
V českých podmínkách je to prostě těžké, a tak rádi využijeme příležitosti a převezmeme zahraniční test. Pokud vím, kolegové z iMOTORU byli na velmi krátké prezentaci a za volnatem Panamery neseděli ani polovinu odpoledne. Proto je text takový jaký je, ale podle mě bylo řečeno docela dost na to, abychom si mohli udělat stručný obrázek o tomto novém produktu.
A co vám na přejatých textech vadí? Vždyť podobně fungují vlastně všechna periodika včetně Autocaru, Top Gearu, Auto Motor und Sportu a dalších… U nás prostě kvalitní auta do recenze seženete jen těžko. A psát furt dokola o dieselových jednašestkách brzy čtenáře omrzí. Že?
Pane Žák,
a proč je to tak těžké se dostat za volant takových aut? Jakto, že to britští kolegové dokážou, a vy ne? To si myslí, že byste jim to auto hned zrušili? Prosím, upřímně odpovězte.
Děkuji.
Sice nejsem pan Žák, ale asi je to tím, že britští kolegové mají lepší jméno (TopGear vs Autoweb.cz) a mnohem větší publikum, tím pádem jim automobilky půjčí něco drahého spíš jim než Autowebu. U Audi navíc platí, že si redakce musí test zasloužit, že jo? 🙂
V Británii (ale i jinde ve vyspělém světě) je totiž mnohem početnější skupina potenciálních zákazníků, než u nás. Kolik lidí si koupí Panameru v Německu? 5000 za rok? A kolik u nás? 50 za rok?
Automobilky proto rády své produkty prezentují tam, kde se prodávají. A také je radši půjčují těm, jejichž recenze čtou miliony lidí.
ha, tak ty rádoby autoři z automixu s tim nejeli, viděli akorat tu 20 minutovou prezentaci 😀
Sice to není kult 911 ale je to fakt nádhera! Jen už vidim jak by to někdo s chutí objel klíčem!!!!!!
pratele.. je to hezky, ale ma to vysokou nakladaci hranu, mylsim, ze by si s tim blbe vozily pytle s cementem.. dekuji, nechci…..
😀 😀 😀
Až bude na trhu Panamera Kombi TDI 4×4, určitě se v Česku najde mnohem více zákazníků… 🙂
tak 4×4 bychom tu meli.. snad jen aby to melo jeste terenni paket, aby se s tim dalo vyjet i k chalupe 🙂
ale ta 4×4 musí bejt vhaldexu, jinak je to na pikaču. A pak samozřejmě hagusy, chytrý fialky, sesle vepř, vytápěný židle, velux a fofrklacek… Ale většinu z toho už naštěstí panamera má. 🙂 Takže stačí vlastně jen ten diesel, tažný a hagusy.
Asi počkám na šrotovný!!!
a)
Neviem pochopiť ako sa opovažujete tak zvoziť design auta, ktoré ste možno ani nevideli naživo. Čiže vlastne len prepísať bludy nejakého chudáka z iMotoru.
Navyše ako hovorí český Clarkson Honza Koubek, design by si mal zhodnotiť každý sám.
b)
v teste spomínate jazdu po okreskách neslušnými rýchlosťami a celkovo aj v testoch propagujete rally po okreskách.
Mám to chápať že nejazdíte predpisovo?
takito ludia su najlepsi – ano, chodia predpisovo a potom ti napisu ako to brutalne drzi v 60 v zakrute, neskutocny grip na nasich cestach a pod. Ked chces vediet, ako sa auto sprava na okruhu, tak musis hladat testy ine, tu sa to snazia priblizit beznemu pouzivaniu. Predpisy sa porusovat nemaju, preto musis predpokladat, ze maju uzavretu cestu.
Okreska nemusi byt nutne ta cesta, po ktere jezdis denne do prace predpisovych 90 a nudis se..Existuji i okresky, na kterych je i 70 neslusna rychlost;).
(A dalsich par argumentu…)
co těch tisíc miliónů tlačítek kolem řadičky??? 🙁
Kdybyste se namísto zhrození(já taky na první pohled) podíval pořádně, zjistil byste, že jsou uspořádaná podle funkce – ve shlucích, které najdete na druhé použití;)
Tak druhý pohled už jsem tomu nevěnoval…to potom jo…:)
Možná některé z vás zklamu, ale ať se koukám na Panameru z vsemozných uhlu, pripada mi jako oteklý gauč. Treba by ji pomohly jeste vetsi kola,ale celkově na Rapide hodne ztrací. Sice bude drazsi, ale jeho styl je vybrousenej k dokonalosti.Pokud se jedna o interier, tak to uz je jina kava..
A co se tyce krizencu, na to je expert BMW, X6 je trefa do cernyho
Máte tam chybičku – zrychlení u panamera T je 4,0s!! s overboostem